La galaxia nova

Un relat de: alejandra.
La galàxia nova
Hi havia una vegada un planeta que es deia terra. Estaven en la epoca 4017.
Un home es avia sacrificat per entrar a un furat negre.
Aquell home es deia Richard Homenwerld.
L'home era molt valent era alt de pèls rissats i morens. Aquell home tenia una filla na
Boos Homerwerld.El dia 9 del 10 del 4017, avui anaben a llençar a en Richard al espall
tenia molta curiositat per veure com seria un furat negre.
Anaven al espall dos homes i una dona en Richard, Wilson i Matild.
Ja anaven a enlairar. 5 - 4 - 3 - 2 - 1 - 0 -
Ja estaven volant tardarien uns 3 mesos i mig en regressar si regressaven.
Estaven passant per Saturn i Júpiter.Hera molt tart i hiven a descansar na Matild deia que tenien que fer torns per dormir per si pasava alguna cosa.
Primer es quedaria Wilson d'esperes Richard i finalment Matild. En Wilson estava fent el primer turn estava molt cansat Wilson va despertar a Matild afirmanle que hi havia vist alguna cosa però Matild l'he deia que segur que no era res. Era el turn d'en Richard hei estava molt cansat va pensar que si es dormia un poc no passaria res però Cuando estava dormint va pasar una cosa terrible es varen desviar i es varen aproximar molt al sol i els trossos de fanc que cobreixen sa nau espacial perquè no és fondre's es va fondre na Matild i en Wilson estaven molt cabrejats amb en Richard pero en Richard deia que tenia molta son.
Al dia següent estaven intentant comunicar a la NASA el que havia passat deien que tenien que tenir molta de cura perquè era bastant perillós però no passaria res si tenien molta cura. Estaven ja menjant i varen escoltar un soroll molt gros a la part de darrere de sa nau en Wilson va anar molt ràpid a veure el que hi havia passat era que una estrella va explota i es va convertir en una supernova però varen tenir molta sort de què no les va passar res.
Estaven pasant per planetes desconeguts ja no estaven dins la Via Làctia és mes ja no estaven en el braç d'Orió. Ja era a la nit tenien po de deixar a en Richar manejant sa nau pel que hi havia passat l'altre nit en Richard deia que no passaria res però ja no confiaven en ell. En sa nit es va quedar na Matild es va quedar tota la nit
desperta ella sola . Ja era per el matí avui deien que tindrien un dia complicat els de la NASA. Deien que haurien d'esquivar asteroides que hi hauria pel camí.
La NASA li va donar aquesta missió a en Richard però els seus companys no li deixaven . Era per la tard era l'ora de pasar les asteriodes no confiaven amb en Richard però tenia que fero ell es varen posar en els seus llits en Wilson i na
Matild per no distreure. En Richard tenia que fero bé aquesta missió perquè si no els seus companys nunca més confiarien amb ell tenia unes 2 hores per esquivar tots els asteroides tenia po però va lograr superar la seva po va començar a esquivar asteroides amb molta rapidesa com podia tenia po però s'avia el que havia de fer.
Va aconseguir esquivar-les tots i els seus companys estaven molt contents. Des de aquell dia sempre confiarien en ell . La NASA va cridar a na Matild digen li que tenien que regressar que el que venia era molt peli gros no podrien na Matil li va preguntar que pasaria? però els homes de la NASA li varen dir que estaven molt prop de una supernova i a punt de estallar pero na Matild l'iva dir quant de temps tenim?, l'home l'iva dir 1 hora molt poc per huir teniu que regressar teniu un 28% per cent per huir no lo aconseguiríeu . Na Matild li va colgar li va contar molt ràpid en Wilson i en Richard va dir que regressaríem no podia perdre a na Boos , la seva filla. Na Matild li va dir no et preocupis jo la passaré tranquil. Na Matild li va dir cuant de temps ens queda 45 min rapidament es va seure va agafar el cinturó salen varen posar tots va agafar molta velocitat i va córrer molt i molt es va alejar molt pero no era suficient va córrer i córrer i derrepent BOOM ................
Estaven vius o varen aconseguir!!, la NASA va cridar corregent na Matild va agafar el telèfon i varen dir estam vius siiiiii!!!!, es varen posar tots molt contents. Al matí següent els va dir la NASA que estaven molta cerca del seu destí, el furat negre que regressarien mes pront que el esperat regressarien en 4 o 5 dies perquè avien atraçat molt ràpid la supernova. Es varen alegrar molt deien que llegarien al furat en 2 dies estaven molt nerviosos no s'avien si volien entrar però Matild va dir estam aqui per una sola raó veure que hi ha ha dins. Aquell dia varen descansar perquè l'anterior nit varen estar atravesant la supernova estaven molt cansat.Al següent dia estàvem molt animats perquè havien descansat. Demà seria el gran dia del furat negre si miraven es veia de lluïn. Tenien molt de nervius na Matild aun estava descansa'n
i no querien despertar-la en Richard va veure uns asteroides, en Wilson anava a despertar rapidament a na Matild però en Richard li a dit que ell o solucionaria va agafar els controls molt ràpid i va esquivar-los però POOM un asteroide impacto i na Matild es va cabrea molt però no va ser grau la NASA deia que no passaria res podien continuar. Al dia següent es havien de preparar eren les 6 i mitja del matí i estaven a 20 km del furat negre havien de deixar la nau a 15 km perquè no se la podia tragar és furat negre. Era és moment de ver el que hi havia estaven entrant i varen dir un petit pas per l'home un gran pas per l'humanitat .
varen entrar no veien res solo negre derrepent pommmmmm .... varen surtir pero no entenien res que hi havia passat varen un altra vegada entrar i abans d'entrar varen mirar l'ora i era al següent dia varen entrar era lo mateix negre i derrepent poffff ...... un altra vegada fora i era al següent dia varen regresar a la nau la NASA molt orgullosos varen dir que veu vis però no s'avien que dir res....
uns dies després ja havien llegat a la terra quan varen llegar i avien periodistes televisió la NASA un milió de persones però no podien demostrar res se lo varen esplicar tot a la NASA pero no les creien i aquí en 4017 nunca sabran que hi ha dins d'un furat negre

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

alejandra.

1 Relats

0 Comentaris

251 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor