La Crueltat de les noies

Un relat de: Jacky el Bueno

Oh, si, mas fotut bé. No es agradable haver-me de allunyar de tot per com t'has comportat. Si et vaig donar el meu amor perquè el pateixes? Perquè te'n has rigut Així de mi. Estar sol, jugar al ordenador, beure, plora. Esta es la rutina de la meva vida diària. Al coneixe't em pensava que havia trobat la meva altra meitat. Estant en tu era algo més que una persona, era molt més que la felicitat. A pesa de les putades que feies de tant en tant. No se com encara et puc recordar i em pots fer plorar. Després de que m'amarguessis la vida amb el teu ex volen quedar d'amagat. Després de que em deixis i al segon dia estiguis quedant amb un altre. Després de que ja no vulguis saber res més de mi. Ni tan sols vols una perduda ni vols saber res. No ho entenc. No recordes els 8 mesos que vam passar? Que passa que t'en vas riure de mi sempre no?. Quan em dies que anés a viure en tu et trontxaves de riure no? Quan em dies que m'estimaves més que a ningú també no? Pos riu ara, riu. No puc estudiar, no puc sortir sense plorar, no puc fer res sense plorar… Sento tant que una persona sigui tan repugnant com tu. Adéu monstre infernal i rebenta per sempre més. Ja m'has destrossat bastant la vida.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Jacky el Bueno

2 Relats

0 Comentaris

1491 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Varis relats a www.relatoscortos.com / ourensenet.com/relatos y Liceus, y alguna altra web més.