Ja no pot fer res...

Un relat de: caotics

Un full, un paper i tot un món amagat entre les traces d'aquest llapis verd...

Com dir al món el que no pot expressar?

Com dir la ràbia...la indiferència...?

La Charlotte no hi sent. La Charlotte no hi veu. La Charlotte no pot moure's ni dir res.

La Charlotte voldria cridar al món que ja no és món. Perquè un món que mata ja no és un món.

La Charlotte no té cames, té els timpans foradats i tot el cos ple de metralla.

La Charlotte jugava amb la seva germana Michelle amb la nina que els havia regalat el seu pare quan la bomba ha caigut.

La Charlotte feia tres mesos que no veia al seu pare i ara ja no el veurà mai més.

Perquè la Charlotte no hi sent, no hi veu, no pot moure's ni dir res.

Perquè com ella moren milers d'adolescents que no han pogut dir al món que ja no és món, perquè un món que mata ja no és món.

Comentaris

  • Si...[Ofensiu]
    Silenci... | 21-04-2006 | Valoració: 9

    Un món que mata ja no és món com has dit tu...
    No, no m'ha passat però el que escric, colque escena, m'ha passat o és el que voldira que passas, o simplement el que sent un dels personatjes és el que sent jo... M'ha agradat molt aquest relat teu, al igual que l'altre que et vaig comentar. Grasis pel comntari!!!

  • Que està passant??[Ofensiu]
    fada_negra | 21-03-2006

    Es que el món es tornà boig fa algun temp...però k la gent no veu k ens estem destruint??I ja estem farts d´escoltar sempre el mateix i no poder fer res...i sentir ràbia,odi,impotencia...que podem fer?????????????????

l´Autor

caotics

6 Relats

11 Comentaris

6335 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29