DISOLUCIÓ - ÈXIT/FRACÀS

Un relat de: Onica

-Com tots sabeu, mai s'havia fet una assemblea amb tots els membres de la organització. Aquí estem reunits, a més de la direcció, els comandos operatius, els logístics, els de planificació, els de captació de nous membres i l'equip financer. Ja fa molts anys que sembrem el terror arreu del país i els morts es compten per centenes. Com sabeu, des del principi l'estat lluita contra nosaltres per aconseguir la total eliminació. Suposo que no us sorprendrà saber que des de fa uns anys va decidir començar a infiltrar els seus millors especialistes en la organització: i així, tenim entre nosaltres agents del servei de intel·ligència civil i militar, de la policia federal, de l'estatal i de la local. Atès que també hem fet operacions en els països veïns, tenim infiltrats agents estrangers. I després d'aquest preàmbul, ja podem anar per feina: avui queda definitivament dissolta la organització amb la detenció de tots els membres que no sou policies. No cal que us molesteu a intentar fugir que l'edifici està completament envoltat per un batalló d'operacions especials.
Van començar a mirar-se i absolutament ningú va mostrar el més mínim nerviosisme.

A J. K. Chesterton

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer