És curiós

Un relat de: Flora

He prés paper i bolígraf, per que tinc moltes ganes d'escriure; no sé massa qué, però és el primer cop que sento aquesta necessitat i em venen coses al cap, curioses, com que no tinc ni idea de com començar i ja ho he fet, la vida és plena d'aquestes contradiccions, pendent, de demà que? , de com?, i tot va passant en l'avui, en l'ara. Ara veig una altra cosa curiosa, que el meu pensament és més àgil que la meva escriptura, i no entenc res del que estic escrivin, serà terrible transcriure aquest text a l'ordinador.
És bónic escriure els pensaments, venen sols i es transmeten de l'un a l'altre per mitjà de la paraula, la lletra, el dibuix, els gestos,... és també curiós, explicar una cosa sense l'ajuda del gest, llavors un escriptor, que diu al començar un llibre?, l'has de llegir, lentament en el primer capítol, amb 'enfasi d'entrar en la història, el segon una mica més entusiasta perque t'està captan, doncs NO, no és el que fan, perque escriure bé, té aquest art, aconseguir que el lector llegeixi cada capítol, cada pàgina, cada frase, com ha de ser llegida. Ara em vé al cap una altra cosa curiosa, hi ha lectors increíbles, perque a tots ens han llegit un llibre, un article, un conte o bé, una postal, i quantes vegades hem pensat ja m'ho llegeixo jo mateix, perqué? perque no entenem res, o ens està disgustan, de tal manera, com ens trasmeten aquell missatge, o ens fan saber una informació, es cert, de la mà dels bons escriptors, han d'anar els bons lectors.

Gràcies als lectors de relatsencatàla per donar-me aquesta oportunitat. Fins aviat.

Comentaris

  • Brunaa | 02-05-2008

    ja en som dues de noves...
    ;) et faig l'ullet de "portem la lletra L i ja ens entenem".

    molt bones

l´Autor

Flora

1 Relats

1 Comentaris

537 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor