Em fas falta

Un relat de: impulsado
hola. segueixo sent jo, pero nomes la part de mi que encara et recorda. tot jo.

m'agradaria saber que estas fent ara, qui et treu un riure, si tens l'habitacio desendreçada o, si per algun casual penses amb mi. como jo si penso amb tu.

tinc la sensacio que tot aquest temps has sigut el meu punt de llibre i ara continuo i continuo i no disfruto de res per por a parar i no recordar on era. on estava.

es per aixo que escric amb faltes i els punts no fan les lletres majuscules i les comes no tenen sentit si les pauses que permeten no son per disfrutar-les amb tu.
es per aixo que aquesta nit anire a dormir a un altre llit. mes petit. per no notar l'absència marcada que vas deixar en el meu. bona nit

Comentaris

  • Ens fas falta[Ofensiu]
    Prou bé | 03-12-2023

    A RC. Segueix escrivint! Aquesta és la meva benvinguda!
    Ets original i aixó ho agraeixo
    Amb total cordialitat
    o

  • Benvinguda/t[Ofensiu]

    Et donem la benvinguda a Relats en Català.

    Aquesta pàgina és per publicar d'una manera lliure i personal aquells escrits que vulguis compartir obertament.

    Et convidem a visitar el fòrum quan tinguis dubtes, sempre hi haurà un/a relataire disposada/t a aclarir-los. I el fòrum és una eina per enfortir els lligams entre autors de les diferents parts de la parla catalana, i de fora també, on podràs participar en els diversos reptes literaris que es plantegen, poètics o de ficció.

    Estàs entre amigues i amics!

    No deixis de publicar més relats, assajos, poesia… i gaudeix de la navegació!

    Associació de Relataires en Català

l´Autor

impulsado

2 Relats

4 Comentaris

473 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor