els pecats capitals

Un relat de: fleur

Jo sóc l'enveja, mato als rics i estimo als pobres. A uns, els mato d'un mal del cor, que els ve de dintre, que els demana més i més, dels qui estan més amunt encara. I als altres, els estimo pel cap, pel cervell que tenen i pel mal que fan, en veient unes butxaques plenes, que semblen massa grans de portar-hi tanta moneda, i trober la forma vera, de fer-hi un forat prou gran, per fer caure la moneda sobrera.

Jo sóc la peresa, i m'és igual classe social, o si ets home o dona. Jo sols em cuido de no fer mal, de fer bé a la persona. Que la feina és molt dolenta, i un descans no fa mai mal, i si bé no em canso massa, és per no fer-me gran, que les arrugues, amb la feina, sembla que surten abans.

Heus ací dos pecats capitals que m'agraden, la gula potser també, però en acabar de sopar no tenia massa gana, i he pensat no fer-ne tres, no fos que .... em cansés massa, per exemple.. =)

Comentaris

  • està xulo[Ofensiu]
    Perestroika | 16-09-2006

    nena no em deixis coments aixi que farem sonar la campaneta,eh..! je,je,je!

    Agafa forces......una enorme abraçada!

  • M'encanta x'D[Ofensiu]
    Underneath | 20-01-2006 | Valoració: 9

    És genial x'D
    El meu messenger ha mort...
    Em sento enganyat, l'he actualitzat i ha fet pluffff... i ara m'aburreixo!!!
    En fi, que estic passant l'estona mirant d'arreglar-ho...

  • Veig...[Ofensiu]
    AVERROIS | 19-01-2006 | Valoració: 10

    ...que desprès de la gula, la peresa ha pogut amb tu. Està molt bé aquest relat. Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de fleur

fleur

57 Relats

118 Comentaris

56944 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
sóc.....
sóc blau sóc verd, sóc roig i no sóc res.
sóc gel, sóc foc, sóc neu, sóc vent, i sóc aigua.
sóc jo, no tu, no ell

sóc qui vull ser....

La PrInCeSa De La ReVoLtA*