EL VIATGE DE LUCAS A L'UNIVERS

Un relat de: kiniesa
Una vegada hi havia un boix que es deia Lucas, el seu somni era ser astronauta professional i anar a l'univers. Quan va passar els anys Lucas va fer el seu somni realitat de ser astronauta professional i va viatjar a la lluna, la lluna és el unic satèl·lit natural i és el satèl·lit del Sol, es va sorprendre perquè no hi havia gravetat i no podia caminar normal.I de la lluna, lluny va veure un planeta de color gris es va apropar. Era Mercuri el planeta més proper al sol i el més petit del sistema solar i que fa una volta al Sol cada 88 dies.I va anar saltant a l'un altre planeta que es deia Saturn el segon planeta més gran del sistema solar que té un anell de partícules de gel amb una menor quantitat de roques petites i pols.I té 59 satèl·lits. Després Lucas viatjant pel'univers va anar a un planeta que es deia Urà és el setè planeta des del Sol, el tercer més gran i el quart amb major massa del Sistema Solar i té una masa de 8,681E25 kg . Després d'un llarg viatge. Lucas ha anat de tornada cap al seu coet. A l'arribar a Saturn, en Lucas com és molt brut es va atrapar el seu peu dret amb unes de les pedres de Saturn i no sabia que fer i es va quedar uns dies pensant que fer,Lucas tenia fam i tenia molta set i al final va passar un asteroide i va xocar amb la pedra que tenia del seu peu i es va alliberar i Lucas tan feliç que la cometa li va anomenar Estel de Lucas. Després de la seva aventura a l'espai va anar al coet que estava en la lluna i va anar saltant fins a la lluna i de la lluna va anar a casa amb la seva família i sempre que veia el cel es recordava el seu viatge a l'univers.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

kiniesa

1 Relats

0 Comentaris

382 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor