El so de la teva veu

Un relat de: jmgg

El so d'una veu amiga
És com el cant d'un ocell
Dolça i al mateix temps ferma
Que pot tranquil·litzar
Que pot acaronar
I en moments de solitud
Pot acompanyar
Gràcies ....... per la teva veu

Comentaris

  • una veu[Ofensiu]
    laia | 09-11-2005

    com el so...
    com una veu...
    com una poesia...
    com una paraula
    o com unes paraules...
    poden acaronar una vida...

    et seguiré llegint ara que t'he descobert...
    ens relatem, d'acord?

  • Gràcies[Ofensiu]
    N | 30-10-2005

    Gràcies...per les teves paraules

  • Dolça però ferma[Ofensiu]
    brideshead | 28-10-2005

    Tens tota la raó... quina il·lusió que fa sentir una veu amiga quan et parla, i sobretot, en moments de solitud, o quan la necessites sentir més que mai, sigui mirant la persona als ulls o a l'altra banda del fil telefònic...

    I per tantes vegades com no la tens quan la voldries, l'aprecies més quan la sents.

    Un breu apunt transformat en una estrofa senzilla, però tan dolça i ferma com el títol del teu poema. Molt bé!

    I no cal que et digui que m'ha agradat moltíssim el teu comentari. Gràcies pels afalacs, però són totalment immerescuts. Jo faig exactament com tu, intentar posar ordre en un garbuig monumental d'idees i mira,... surt el que surt. Gràcies!

    Veig que ets relativament nou a RC. Poc a poc, aniràs veient quina família més maca que som. Hi ha autèntics genis de les lletres, i sobretot, molta simpatia i cordialitat que al cap i a la fi, són de les coses més maques de les que podem gaudir.

    No sé si saps que hi ha un fòrum, en el qual pots participar sempre que vulguis. Fes-hi una ullada i ja veuràs (has de clicar el botó "forum" a dalt de la pantalla, a la dreta). S'hi diuen coses per passar l'estona, o per divertir-se, o senzillament per buscar aquest "so d'una veu amiga" , però també sorgeixen idees molt bones i moltes iniciatives. Ja m'ho sabràs dir!

    Un petó i segueix escrivint sempre, sense cap por!

l´Autor

Foto de perfil de jmgg

jmgg

23 Relats

105 Comentaris

29683 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Ja comença a ser hora de canviar la meva biografia.
Tota la meva biografia està posada aquí, fàcil eh !!!!!!!
M'encanta llegir-vos i la veritat que passo molt bones estones amb vosaltres.
De pas agrair-vos els vostres comentaris i lectures, que als aprenents ens ajuden molt i ens donen ànims per continuar escrivint.
Sense vosaltres no fora possible.
Gràcies

PD.
Jo de jovenet, molt jovenet !!