El menda lerenda

Un relat de: St. Nicolau Pistoler

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Crec que encara no us ho havia dit que sóc bisexual, oi?

Doncs resulta que l'amiga en qüestió m'agrada força…vaaaale, em dóna un morbazo impressionant! De fet, ja li hem proposat més d'un cop de fer un trio junt amb el meu xicot… ella va dient que si… pro ens dóna llargues i no acaba de caure :_(

Bé doncs, ahir a la tarda em va trucar per si volia anar a sopar a casa seva… i jo, lógicament, no m'hi vaig negar XD Així que, al vespre, vaig abandonar el novio a casa sense dir-li res… simplement quan va arribar de treballar jo ja no hi era (la veritat és que s'ha emprenyat una mica…) i me'n vaig anar a casa de la meva amiga…

Només arribar ja em va saltar als braços (a l'estil Chii de Chobits XD)… Vam sopar pizza i una amanida de pasta (visca les porqueries!! i les calories!!! XD), acompanyat per aigua (Sé que ho llegiràs… el proper cop, no t'oblidis de comprar lambrusco, maca!) Vam estar parlant de tot el que havia passat en aquest estiu tan llarg sense veure'ns, la universitat, la feina, els novios, el sexe, el diari vermell (és que ella encara no ho sabia… u_u) ens vam fer tot de confidències… vam fer una sobretaula Bailey's de les nostres i em va demanar que li fes un massatge (tot sigui dit, que aquest estiu he arribat a fer tants massatges a la feina que en sóc una experta!) Així que, com que al sofà no m'acabava d'anar bé, li vaig proposar d'anar al seu llit (la molt cabrona té un llit de matrimoni immens per ella soleta.. quina enveja!) i allà em vaig assentar a sobre seu i li vaig fer un massatge d'aquells que et deixen ben relaxat… a l'esquena! i de poc que no se m'adorm! (aquest és un dels punts on la gent comença a no creure que no m'aprofités més d'ella)

Llavors ens vam estirar al llit i vam continuar parlant… i com que havia anat a l'ikea (jo poso el link per si no sabeu el q és… cosa q m'extranyaria moltíssim…) aquell mateix dia i jo sóc una "manitas" pos ens vam posar a muntar la làmpara que havia comprat tot fent-nos fotos aprofitant els 50.000 miralls que té a l'habitació (potser he exagerat una mica en el número, no? i ara que hi penso… quina tallada de rotllo posar-nos a muntar una làmpara…). Quam ens va començar a agafar son, ja eren gairebé les 3 de la matinada i em feia un pal enorme tornar a casa… així que vaig trucar al novio (que resulta que m'estava esperant despert, pobret, aquesta nit t'ho compenso) i li vaig dir que em quedava a dormir allà…

Ens vam posar en calcetes i sostens (cosa que no sé pq, pro els posa molt als meus amics…) i ens vam ficar al llit… a xerrar una mica i després a dormir malpensats!! I ara aquí vé quan tothom em pregunta: pro no et vas aprofitar? no li vas tocar una teta? no t'hi vas enganxar com una lapa?? i jo els contesto: és que les coses, o es fan ben fetes o no es fan… i totes dues tan cansades, que l'endemà ens havíem de llevar relativament d'hora i, a sobre, sense avisar al novio que també vingui a passar-s'ho bé… mira, pos no vaig fer-li res! ni ella tampoc em va fer res a mi, que aquí santetes, ni una! Com a molt, un parell de cops vaig estar a punt d'abraçar-m'hi (clar, acostumada amb el novio, se'm feia raro no abraçar res ni que m'abracessin…) i llavors em mig despertava pensant: pro què estic fent? que ara no toca… i tornava cap al meu cantó del llit.

Ara que, acostumada a lo gran que és el meu novio, dormir amb ella tan petitona i ocupant tan poc espai… quin gustazo! Pro a part d'això, res de res, em sap greu, gent!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

St. Nicolau Pistoler

3 Relats

19 Comentaris

3975 Lectures

Valoració de l'autor: 8.40