Com...?

Un relat de: p j

Que puc dir jo quan te veig?

Quan tu me mires...amb la teva mirada que em fa quedar sense respiració!

Que dir quan t'abraço i sento els batecs del teu cor i la teva respiració...Estaria les 24hores del dia entre els teus braços forts, sentin la calentor del teu cos...
Com puc expressar les sensacions que em fas sentir quan m'agafes de la mà, quan somrius; amb el teu somriure tan alegre i bonic. Quan sento els teus llavis tendres prop de la meva boca, quan de nit m'abraces, Quan em mires amb la teva mirada tan penetran.. Digues, com puc expressar-t'ho?
Com puc demostrar-te que sense tu no sóc ningú?

Que quan estic en tu me fas sentir la persona més feliç del mon!

Com dir que no me vull separar mai de tu?!, que en tu vull compartir cada minut i segon de la meva vida...

No se com dir-te i demostrar-te que únicament vull estar en tu! Que des del dia en que te vaig conèixer, no he deixat mai de pensar en tu!
Que en tu vull continuar coneixent i descobrint noves coses...


Te podria dir un simple T'ESTIMO, però en un paraula no es pot resumir tot el que sento...



-Raquel Segura Tristán-

Comentaris

  • No es pot...[Ofensiu]
    Capità Borratxo | 30-07-2008 | Valoració: 10

    No es pot expressar el que tu dius amb cap frase ni amb cap paraula, perquè el que tu vols dir és l'AMOR...

    Enhorabona pel relat!

l´Autor

Foto de perfil de p j

p j

7 Relats

1 Comentaris

6946 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia: