Amor vertader

Un relat de: Mark

Vaig girar el cap i de cop la vaig veure. Estava asseguda en un banc del parc.
Era morena, amb uns cabells llargs negres i ondulats, de sobte em va mirar, tenia una rialla magnifica amb unes dents molt blanques, un nas xato molt bonic, i uns ulls foscos i penetrants. Tenia el cos diví, devia fer 1'60m d'alçada, vestia amb un jersei blanc amb les espatlles descobertes, i sota d'aquest, un top negre i ajustat, els pantalons eren d'un teixit semblant al texà, però mes amples, una mica més avall de la cintura, amb un cinturó de roba taronja que impedia que baixessin mes del compte. El seu aspecte em va impressionar i vaig decidir que havia de conèixer-la.
Vam estar parlant, i encara em va sorprendre mes. Sota una primera capa de timidesa exagerada, vaig trobar-hi una personalitat magnífica, plena de sinceritat i alegria, no parava de riure, i això em fascinava. Era molt enèrgica, li agradava molt ballar i tenia una manera de actuar que mai havia vist en cap dona. Ens vam agafar confiança de seguida, i vam decidir d'anar a passejar pel parc, sota l'ombra d'aquells immensos plataners, que rodejaven el llac central.
Aquell dia va ser molt especial, ja que va ser el dia que vaig descobrir l'amor de veritat.

Comentaris

  • magma | 25-01-2007

    ola !!

    Per ser el teu primer relat està molt bé !! Jo també penso que t'has deixat un troç del relat... com abans ja t'han comentat, però realment està molt i molt bé!!

    És una història senzilla però treballada. Felicitats, i espero llegir ben aviat alguna cosa teva !!! Ànims !!

    mâgmâ

  • Felicitats!!![Ofensiu]
    Gikuj | 11-01-2005 | Valoració: 10

    Un gran relat que ha deixat marevellat a tothom.
    Segueix aixi!!!

  • Gràcies per la vostra valoració[Ofensiu]
    Mark | 10-01-2005

    Em sento afalagat, era el primer cop que escribia i em feia una mica de por. Tanmateix us agraeixo que comenteu les petites coses que no hos han semblat del tot correctes, ja que aixi ho podré anar millorant.
    Gràcies!

  • molt bé[Ofensiu]
    pseudo | 10-01-2005 | Valoració: 8

    Però hi ha un coseta, que jo hauria fet diferent....

    Espero que no et molesti!

    Hi ha un moment que dius, "vaig decidir que la havia de conèixer"... i a la seguent linea ja dius "Vem estar parlant."

    Per mi treus una part del relat que és important... i és el com el protagonista aconsegueix apropar-si...

    A mi no m'agrada deixar al lector sense part de la informació, pero de fet ssón estils diferents...

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

Mark

1 Relats

5 Comentaris

1113 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Últims relats de l'autor