Viatge en autobús

Un relat de: silvia_peratallada

Ara mateix escolto
aquestes dues dones,
cinquanta llargs,potser més
com en els anys setanta,
en un suburbi urbà,
pasodobles, i relacions sexuals,
tractats amb desagradable naturalitat,
jurant, enganyant-se estimant,
històries que van durar anys,
conflictes als mòbils, es van recitant
segueixo escoltant, que m'està agradant.

Comentaris

  • jejeje: Viatges en autobús, en tren o metro (...)[Ofensiu]
    kispar fidu | 29-05-2005

    Converses alienes, records de vells temps. Fent memòria d'èpoques passades. Si pares l'orella pots sentir mil històries (algunes més actuals que d'altres, i algunes de més interssants, altres no tant...), xerrades que deixen anar les seves paraules entre l'aire que emmagatzemat dins de l'"automòbil" són transportades i capaces de ser sentides per l'altra gent.
    És divertit escoltar algunes converses. Algunes et fan pensar, d'altres et fan opinar (encara que sigui un debat amb tu mateix... jejeje).

    Converses que viatjant en autobús, tren, metro, o altres transports, pots gaudir-ne.

    (Ahir va ser el primer coment del dia i l'últim... jejeje, és que vaig estar fora a la tarda i fent feineta! jeje)

    Apa! Que vagi bé! Ciao!
    Gemm@

  • Ets tu...[Ofensiu]
    montxita | 27-05-2005

    Si a algú hem de trobar amb un paper i bolígraf a la mà a tota hora del dia, a qualsevol lloc del món, ets tu!!jeje.
    Un petonas!

  • començo el comment[Ofensiu]
    neret | 23-05-2005

    pel final, com el diari. No et podré comentar gaires coses de les poesies, perquè no hi entenc pas massa de poesia. Aquesta m'ha fet gràcia perquè jo també soc molt tafaner i acostumo a escoltar les històries dels meus veins d'autobus i de metro!

  • Es original[Ofensiu]
    AINOA | 23-05-2005 | Valoració: 9

    Veig que es aprofitat molt be el viatge.
    M'agradat el teu poeme es breu pero en molta originalitat.

  • jo també[Ofensiu]
    Shu Hua | 23-05-2005

    escolto les converses de la gent, a l'autobús, al bar... és molt divertit. Bon poema.

  • És...[Ofensiu]
    Thalassa | 21-05-2005

    brutal!

    cap comentari sobraria...

    Encantada de tornar-te a llegir.

    Endavant!

    Thalassa

  • converses alienes[Ofensiu]
    quetzcoatl | 21-05-2005

    Hola Silvia!

    Au, passo a veure les novetats i em trobo amb coses interessants. Et comento el viatge en autobus perque com a tandebo-futura-antropologa (o potser nomes per xafarderia..) sempre he usat els busos trens metros i qualsevol excusa per escoltar les quotidianitats dels demes. A vegades sents coses inversemblants!
    Com a comentari constructiu nomes dir-te que la sonoritat dels ultims dos versos em sembla un xic forçat i trenca l'harmonia de la resta: com que el poema no te rima, aquests dos gerundis al final fan una mica de mal als ulls (sobretot el penultim vers perque capgires la frase). Tot i aixi, ja ho saps, com sempre m'encanten tant la tematica com la força de les paraules en els teus relats : )

    Una abraçada!!

    m

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

581863 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com