UNA PERLA

Un relat de: Rosa Gubau



UNA PERLA

Custodiada per una preciosa petxina
submergida al fons del mar
neix entre roques i arena
una delicada perla nacrada i brillant.

Bell regal de la natura
que ara reposa en una bonica cadena
lluint tota la seva esplendor
en un pit replet d’amor i d’il•lusió.


Rosa Gubau

Comentaris

  • Perla[Ofensiu]
    Magda Garcia | 16-09-2022 | Valoració: 10

    M'ha captivat l'agraïment que fas a la natura des del fons del teu cor. Molt bonic aquest poema Rosa!

  • Lluir un regal de la natura[Ofensiu]

    Bon dia, Rosa:

    Un poema sensible i delicat on ens atrevim a lluir un regal de la natura.

    Gràcies pel teu comentari al poema de Llúcia.

  • Lluir un regal de la natura[Ofensiu]

    Bon dia, Rosa:

    Un poema sensible i delicat on ens atrevim a lluir un regal de la natura.

    Gràcies pel teu comentari al poema de Llúcia.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-08-2022


    Hola, Rosa: Gràcies per la teua visita i la teua opinió: Amor trobat. En el meu relat "El vint-i-cinc de desembre". M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.

  • Il.lusió. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-08-2022 | Valoració: 10

    Un poema natural i senzill que evoca la teua sensibilitat sobre la il·lusió. És preciós, com una perla trobada en el mar.
    Cordialment.
    I gràcies per la teua visita i el teu comentari al meu relat sobre "Història de Villanueva de Castellón". M'anima a seguir escrivint.
    .

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2022 | Valoració: 10

    He tornat a llegir-lo. Molt bo.
    Gràcies pel teu comentari a Relat Opinable.
    Salutacions.

  • Poema de joventut?[Ofensiu]
    llpages | 10-08-2022

    Després de llegir-lo, m'ha semblat que potser és un poema que vas escriure fa molt de temps. No passa res si vaig errat, m'ha agradat i amb això n'hi ha prou. Ens seguim llegint!

  • Una perla..[Ofensiu]
    Prou bé | 09-08-2022

    ... nascuda en l'amor del mar, donada i rebuda amb amor i que llueix oferint-se amb amor!

    Un bell poema, Rosa
    Amb total cordialitat

  • Perla.[Ofensiu]

    Les perles tostemps han simbolitzat amor i guerra! Amor per qui les ha obsequiades, guerra per qui ha arribat a fer el que calgués per fer-se amb un exemplar únic d'elles. El teu escrit és una perla de poema!,, molt sensible....

  • Rosa....[Ofensiu]
    jomagi | 08-08-2022

    ...gràcies pel teu comentari. És que hi han dies que no sé perqué ho veig tot tant NEGRE?....!
    Una abraçada. Et segueixo.
    Josep.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 07-08-2022 | Valoració: 10

    Sensible el teu Relat. Molt maco.
    Agraeixo el teu comentari sobre el Relat SORPRESES.
    Cordialment.

  • Bonica perla[Ofensiu]
    Marina i punt | 07-08-2022

    Bonica perla el teu poema. Gràcies pel regal de compartir-lo.

    Mercès pel comentari al meu relat, això anima a seguir.

    Salutacions

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Rosa Gubau

Rosa Gubau

71 Relats

1049 Comentaris

38857 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Soc nascuda a Mataró l'any 1.957. Sempre he estat una persona amb moltes inquietuds, en l'àmbit laboral, esportiu i de creixement personal. El cuquet d'escriure el tinc des de fa molts anys, tot i que mai m'hi havia posat. Ara que disposo de més temps he decidit provar-ho. Espero sortir-me'n una mica, si més no, aprendré de tots vosaltres.