Un altre relat.

Un relat de: mistika

Un altre relat? Mare de Déu! Quin títol més "xorra" l'hi he posat aquesta redacció no? I ara que més escric? Però que faig parlan sola? Si em pendran per boja.....Això no és un monoleg ni és re. No té cap ni peus. A veure, sincerament, perquè caram estic escribin sino estic inspirada? A més segur que hi ha alguna falta d'ortografia... És que a qui se li acudeix posar-se a escriure a les dues de la matinada.... A mi no més a mi. Em sembla que acabaré de redactar ja que no en tinc més ganes. PATÈTIC. Publico això per què sóc superstisiosa o com s'escrigui i vull tenir un nombre de relats publicats, parell.

Comentaris

  • Falta d'inspiració...[Ofensiu]
    Sanke85 | 30-08-2005 | Valoració: 10

    A mi, a les dues de la matinada, és quan em sol venir l'inspiració, però tot i així, casi mai m'agraden les coses que escric, però bé suposo que això li passa a tothom no?

    Jo també vaig escriure un relat que parla sobre la falta d'inspiració, si vols dona-li un cop d'ull, es diu: "Coses d'inspiració".

    Somriu i sigues feliç. Una abraçada i molta inspiració:

    Sanke85

  • Juas..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 19-08-2005 | Valoració: 10

    que bo tia! M'ha fet molta gràcia és original! M'aradat rebre un comentari teu pq tin això més abandonat.. aiaiai..
    Pos això que a mi tb em passa descriure sns dir res.. suposu q a tots... aixxx.. vaig a cotillejat per aqui aviam que hi ha de nou..xDD segur q tot pq fa segles q nom paso per aki po wenu..^^

  • mistika en blanc![Ofensiu]
    Capdelin | 14-12-2004 | Valoració: 9

    et deus pixar de riure al comprovar que el teu relat més curt, que es podria titular "SENSERELAT" ( o zea: un cuchillo sin mango ni hoja, olé" )... és el que ha tingut més exit entre els lectors... si ho has fet expressament, ets una cabroneta... i si ha sortit així, espontàneament, doncs... no val la pena matar-se escribint pàgines i pàgines que, al final, es converteixen en un potent somnífer ( o zea: que molta gent llegeix abans de dormir, per poder dormir...)
    Felicitats, mistika, wuappaaaa!... és el primer comentari que et faig... endavant!

  • D'acord[Ofensiu]
    Llibre | 08-11-2004

    Hola, Mistika!
    Com diu l'AnNna, divertit. I agosarat. Perquè el que ens expliques és una experiència que ens passa sovint, n'estic convençuda, a tots els qui escrivim en aquesta web.
    I m'agrada el final, la manera com resols un relat sense cos: et mou la superstició d'un nombre.
    Genial!
    M'ha agradat per la seva peculiaritat.

    Llibre

  • Divertit[Ofensiu]
    AnNna | 10-10-2004 | Valoració: 7

    Patètic, però divertit. Xorra, però entretingut. Jo a vegades també sento la necessitat d'escriure tot i no saber sobre què. `
    Vinga noia, sempre endavant!

  • Shu Hua | 28-09-2004

    como la vida misma. A mi m'han passat coses així ni sé la de vegades. i és que la inspiració és com tot: va al seu rollo. o em desperta a mitja nit amb una idea meravellosa (que sempre faig esperar fins a l'endemà, perquè jo sóc molt dormilega) o em té mitja hora davant l'ordinador jugant al solitari.
    vinga, a seguir escrivint, que és l'única manera.
    una abraçada
    Glòria

Valoració mitja: 9