Reivindicar el santoral catòlic, apostòlic i romà, i amb ell la CULTURA

Un relat de: Antonio Mora Vergés
Havíem endegat una publicació diària al Diari de Castellar del Vallès
https://www.facebook.com/search/top/?q=diari%20de%20castellar%20del%20vall%C3%A8s

Ens semblava però, que calia fer alguna cosa més, i conseqüents amb la petició que adreçàvem als lectors :

Ajudeu-nos en la recerca de imatges dels Sants.

Malgrat que sembla que avui la ‘ciència’ ha eliminat la ‘religió’, en realitat el que succeeix és que l’empobriment cultural es vol vestir de ‘progres’ ,oi?.

Allunyeu-vos del ‘tontisme’ com de la pesta bubònica.

Obríem un pàgina ad hoc al facebook Santoral catòlic, apostòlic i romà
https://www.facebook.com/Santoral-cat%C3%B2lic-apost%C3%B2lic-i-rom%C3%A0-2187216244857489/?modal=admin_todo_tour




Esperem poder ajudar a tots aquells que si mes no, volen continuar amb les tradicions de la seva infantesa i joventut, celebrant no únicament els aniversaris, sinó també, i m una mostra de ‘normalitat’ la onomàstica de les persones que s’estimen i/o amb les que es relacionen.

Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    SrGarcia | 25-08-2018

    Completament d'acord. Celebrar l'aniversari és cosa de protestants; celebrar el sant és cosa de catòlics com déu mana.

  • Menjacapellans[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 25-08-2018 | Valoració: 10

    Jo a casa tinc un Sant Pancràs que era dels meus rebesavis, m'encanta. Guardo alguna estampeta de Sants que em cauen simpàtics. Però cada dia que passa em dona més ortigaria tota aquesta prole de religiosos seguidors de Papes, monges i capellans, amb aquest somriure d'abduïts que fan, a excepció, es clar! dels que són útils a la societat, com els que fan feines de caire humanitari.. Jo sóc del parer d'abolir al món totes les religions i destinar llurs edificis històrics a museus, sales de concerts. El que cal és potencia l'espiritualisme- científic. O sigui, la ciència aplicada amb amor, seny i respecte. Que hi ha alguna cosa més enllà de la vida, Jo crec amb rotunditat que si... Però a la meva manera i sense imposicions. Si tothom es comportés de manera cívica, respectuosa i tenint en compte el proïsme.... Perquè dallonses hem de fer cas de tota aquesta colla d'inoportunitats disfressats d'àngels protectors?

l´Autor

Foto de perfil de Antonio Mora Vergés

Antonio Mora Vergés

6913 Relats

1201 Comentaris

5423733 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Antonio Mora Vergés, l'Argentera 1951, col·laborador del setmanari La Forja de Castellar del Vallès, Nova Tarrega, de Tàrrega , Diari de Sabadell, La Tosca de Moià, El Balcó de Montserrat de Vacarisses.
Editor del blog :
coneixercatalunya.blogspot.com ,
col·laborador de les pàgines web www.guimera.info, i els diàris digitals de : www.moianes.net
http://www.naciodigital.cat/manresainfo/
http://www.naciodigital.cat/llusanes/
http://www.naciodigital.cat/elripolles/
http://www.baixllobregatdigital.cat/
e.mail mora.a@guimera.info
e.mail amora@moianes.net
email guimera.mora@gmail.com