QUINA DIVINITAT

Un relat de: PERLA DE VELLUT





No hi ha res com mirar

el teu regal d’ulls relliscant-se

entre els contorns

del meu cos.

Com descobrisc la teua mirada

desvestint-me,

aleshores em torne boig

pels teus ulls pels teus llavis.

No hi ha res com cuidar

el teu somriure ple de fantasia.

M’integre entre les teues mans,

el teu aspecte lliscant-se

que m’ompli d’alegria
.
No hi ha res com absorbir

els teus tresors,

perquè el meu cor

et busca entre els braços

de la eternitat desitjada.

Es que no m’importa

sentir tot el dolor

que tu pugues tenir i quina divinitat!

és aprofitar tot a cada instant!




Comentaris

  • Gràcies Marnusa:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-01-2021


    Gràcies Marnusa, per la teua visita i el teu amable comentari, on em dius que aquest poema meu és "Delicadament eròtic". M'alegre de que t'haja agradat.
    Salutacions i espere que estigues bé.
    PERLA DE VELLUT

  • Delicadament eròtic[Ofensiu]
    Marnusa | 17-01-2021 | Valoració: 10

    Gràcies Perla de vellut per visitar la pàgina i preocupar-te.
    Et felicito per aquest poema. Plasmes perfectament l'erotisme i desig sense perdre la delicadesa que et caracteritza. Un plaer llegir-lo

    Salutacions amic

    Marnusa

  • Gràcies Helena Sauras Matheu[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-01-2021


    Gràcies Helena per la teua visita i el teu amable comentari on em dius que t'ha agradat molt. M'alegre de que t'haja fet bon resultat aquest poema meu.
    Saluts i una abraçada...
    PERLA DE VELLUT

  • L'instant aprofitat[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 10-01-2021 | Valoració: 10

    Hola Perla de Vellut,

    Aprofites cada fonema del poema per suggerir-nos desig. I no només açò, sinó que transmets aquesta bona reflexió d'aprofitar l'instant.
    Una abraçada eterna mentre continúo disfrutant dels teus poemes.

  • Gràcies MariaM.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-11-2020


    Gràcies MariaM, per la teva visita i el teu comentari al meu poema "Quina divinitat", és "Sensible i directe". M'alegre de que d'haja agradat.
    Saluts i cuida't...
    PERLA DE VELLUT

  • Sensible[Ofensiu]
    MariaM | 28-11-2020 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt. Sensible i directe. Que me'n seria de difícil dir tant en tant poques paraules!
    Una abraçada.
    Maria

  • Gràcies Homo insciens...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-11-2020


    Gràcies Homo insciens, per la teva visita i el teu amable comentari, on em dius que és "l'amor". És així, busque la raó de fer "l'amor" en els meus poemes, en diferents punts de vista.
    Saluts i cuida't.
    PERLA DE VELLUT

  • L'amor[Ofensiu]
    Homo insciens | 15-11-2020 | Valoració: 10

    Moltes gràcies Perla per les teves paraules en el meu relat She love you.
    T'agraeixo que sempre tinguis un moment per llegir-nos i comentar-nos, de debò. Per això em disculpo, ja que, tot i que segueixo els teus poemes, només comento de tant en tant.
    Saps que és el que més m'agrada dels teus poemes? La mirada que en fas de la vida, de la natura, de les persones, sempre amable, optimista i plena d'amor. L'amor! Imprescindible per donar sentit a les nostres vides.

    Segueix cuidant somriures!
    Homo insciens

  • Gràcies Miquel Seguí[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-11-2020


    Gràcies Miquel Seguí, per la teua visita i el teu amable comentari, on m'expliques que acabaré "Com a boig !! jejejeje., en el meu poema Quina divinitat"
    Mercè, per la teua manera de felicitar-me.
    Saluts.

  • Com a boig!!! jejejejj[Ofensiu]
    Miquel Seguí Cases | 14-11-2020 | Valoració: 10

    Weeeppp Rafel! Veig que tornerás boig d´amor i alguna cosa més!!!! jejeje

    Punyeteroooo jejejej

    Bon poema!

  • Gràcies Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-11-2020

    Gràcies Brins, per la teva visita i el teu amable comentari, on m'expresses que és "Tots els instants", en aquest poema meu "Quina divinitat".
    Gràcies pel teu consell sobre el Concurs literari. Veuré com està l'assumpte.
    Saluts i una abraçada.
    PERLA DE VELLUT

  • Tots els instants...[Ofensiu]
    brins | 13-11-2020 | Valoració: 10

    L'últim vers d'aquest bonic poema expressa molt bé tot el sentiment que sents.
    Efectivament, tal com dius, "aprofitar tot a cada instant" és el que hauríem de fer tots, perquè cada instant és únic.

    Quant als temes del Concurs Literari, t'aconsello que cliquis el requadre verd que l'anuncia. Allà hi podràs trobar tota la informació que necessites i t''adonaràs que cada mes hi ha un tema diferent.

    brins

  • Gràcies Neus Marín Cupull...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-11-2020


    Gràcies Neus Marín Cupull, per la teva visita i el teu amable comentari on m'expresses que el meu poema "Quina divinitat" és tendresa i delicat. M'alegre de que t'haja agradat.
    Una abraçada...
    PERLA DE VELLUT

  • Gràcies Kefas:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-11-2020


    Gràcies Kefas, per la teva visita i el teu amable comentari al meu poema "Quina divinitat", és com un puzle i és etèri, alegre i diví. M'alegre de que t'haja agradat.
    Salutacions... i cuida't...

  • Puzle[Ofensiu]
    kefas | 08-11-2020

    Vinc de parlar de puzles i en el puzle de la humanitat la teva poesia és la peça núvol, etèria, alegre, divina, eterna que sobrevola les altres peces que intenten, inútilment, encaixar-se les unes amb les altres. No intentis encaixar-hi la teva, no pot. Però així com és, ens permet anar ennuvolats, alegres, divins, eterns. Una manera de suportar l’amargor del desencaix.

  • Tendresa[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 07-11-2020 | Valoració: 10

    Tendre, delicat. És part del teu toc elegant a l'hora d'escriure.
    Fins aviat,

    Neus

  • Gràcies Canela fina:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-11-2020


    Gràcies Canela fina, per la teua visita i el teu amable comentari, on m'expliques que el meu poema "Quina Divinitat", és "dolç" com la mel. M'alegre de que t'haja agradat.
    Saluts i una abraçada.

  • Dolç[Ofensiu]
    Canela fina | 02-11-2020 | Valoració: 9

    Dolç com la mel aquest poema, és com enllaces els versos que els fa fluïds i dolços. Gràcies per la bona lectura :)

  • Gràcies Rautortor...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-11-2020


    Gràcies Rautotor, per la teva visita i el teu amable comentari, on em dius que és: "Eròtica il-lusionada". És així vivifique la il-lusió de l'amada, en el meu poema "Quina divinitat". M'aconselles que vigile els recursos poètics en el meu poema "Quina divinitat". M'alegre de que t'haja agradat.
    Saluts i cuida't...
    PERLA DE VELLUT

  • Gràcies helenabonals [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-11-2020


    Gràcies Helenabonals, per la teua visita i el teu amable comentari, on m'expliques que és "La divinitat ets tu". La inspiració fou així i trenca un tan amb la resta del poema els versos "És que no m'importa/sentir tot el dolor/que tu pugues tenir". Així és més realista, com em dius.
    Una abraçada...

  • Eròtica il·lusionada[Ofensiu]
    rautortor | 01-11-2020


    No és poca cosa gaudir dels regals d’uns ulls i una mirada resseguint el teu cos. Ni tampoc cal menystenir el desig d’acaronar el somriure de la persona estimada, de beure els seus tresors a la cerca de l’eternitat desitjada, disposat, fins i tot, a sentir el seu dolor i fer-lo teu. I és estimulant la il·lusió d’aprofitar tot plegat a cada instant.
    Això és el que hi veig en el teu poema. De totes maneres, et segueixo encoratjant a tenir cura dels recursos lingüístics i de la narració poètica.
    Gràcies pels teus amables comentaris.

  • La divinitat ets tu![Ofensiu]
    helenabonals | 01-11-2020 | Valoració: 10

    M'agradaria que em passés el que diu aquest poema! Jo soc romàntica, però freda alhora. Et felicito, Rafael, és un poema molt musical, molt apte per ser recitat.

    L'únic que sobta, que trenca amb la resta és aquest "Es que no m’importa/ sentir tot el dolor/ que tu pugues tenir": això fa el poema més humà o realista.

  • Gràcies Joan G Pons[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-11-2020


    Gràcies Joan G. Pons, per la teua visita i el teu amable comentari, on em dius que és "Un somriure", el meu poema "Quina divinitat". M'alegre de que t'haja agradat... amiguet Joan.
    Saluts i cuida't.,..

  • Somriure[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 01-11-2020

    Molt bon relat amb punts concrets.
    Destaco la força del somriure.
    Enhorabona.

  • Gràcies Nil.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 31-10-2020


    Gràcies Nil, per la teua visita i el teu amable comentari, al meu poema "Quina divinitat", on em dius que té "barroquisme andalús". M'alegre de que t'haja agradat.
    Saluts....

  • Barroquisme andalús.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 31-10-2020 | Valoració: 10

    Si ha quelcom que la teva poesia vibra a semblant freqüència que la meva...,és en aquesta forma tan subtil, refinada i alhora sensual de estimular els sentits. La teva, i tot que està plasmada en el mateix idioma, excel·leix pel seu barroquisme, per la seva gran dosi d'apassionament, propi del teu origen andalús. I això no solament ens deixa a tots els que et seguim bocabadats, sinó també amb la mel al paladar i la fiblada al cor. I aquest fet enriqueix, no cal dir, la nostra rica i mil·lenària poesia catalana. Enhorabona! Perla de Vellut. Nil.

  • Gràcies Sr.Garcia: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 31-10-2020


    Gràcies SrGarcia, per la teua visita i el teu amable comentari, on m'expliques que el meu poema "Quina Divinitat", és de "Valor". Vaja! podria passar com una poesia de Nadal. M'alegre de que t'haja agradat.
    Saluts...

  • El valor[Ofensiu]
    SrGarcia | 31-10-2020

    Aquesta poesia podria passar com una poesia de Nadal, on ens entestem a fer regals valuosos, mentre que sovint allò que val més, de valor econòmic no en te.

Valoració mitja: 9.9