Paraules amb la Bruixa Maduixa

Un relat de: free sound
"Paraules amb la Bruixa Maduixa"

Feia dies que recorries el mateix camí. No volies assumir cap risc després del que havies vist, però avui quelcom intuïes que seria diferent. I així va ser.

Mentre passejaves aquell matí assolellat et va aparèixer la Bruixa Maduixa. Tu ja feia set anys que no la veies, però ella et veia de dia i de nit. Vareu estar xerrant una estoneta. Preguntes i respostes. Rialles sense més. Finalment et va dir:
-El més important del camí és gaudir, així que tu tens la clau per decidir.
Primer no vas entendre res d’aquelles paraules, i els dubtes encara et menjaven. Però a mesura que les hores avançaven vas poder anar lligant caps. Havieu parlat de la sort de la Joana, del llibre que la mare t’havia regalat, i del Conte del Món (on s’oblidaven les ferides del passat).

Avui et senties més feliç que ahir, havies decidit canviar de camí. Podia ser que et perdessis, podies trobar-te nous paisatges i nous personatges, podies ensopegar amb noves pedres, però entre la Bruixa i la Joana, t’havien obert un nou desig.

Vas polsar el botó verd, avui ja no calia espera. Era un nou inici d’una dolça primavera.


Març 2012

Comentaris

  • El camí[Ofensiu]
    joanalvol | 09-03-2012 | Valoració: 10

    Cal fer el camí "podries ensopegar amb noves pedres..." I tant! I com deia el savi "en cada nova pedra que ensopego la poso com a graó de l'escala que pujo".
    M'agrada aquest relat, ha sortit de la pregonesa.
    Felicitats
    Joanalvol

  • gaudir del camí[Ofensiu]
    liudmila | 08-03-2012 | Valoració: 10

    m'agradat aquest punt del teu relat, ja que últimament ens vivim en les vides, amb les trajectòries d'unes autopistes, i per això no sabem valorar els camins secundaris, més llents, però plens de peisatges on es pot gaudir. Una abraçada, a veure si un dia el teu camí ens porta cap a la presentació amb els relataires, és una família magnífica, parlant amb les paraules de Sílvia R.

  • les pors del canvi...[Ofensiu]
    joandemataro | 07-03-2012 | Valoració: 10

    no ens han d'aturar, cal arriscar-se i canviar de camí per seguir-se il.lusionant...

    abraçadetes !!!

    joan

  • el bon camí[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 04-03-2012

    I crec que amb aquest petit relat-faula estàs parlant amb el teu interior, perquè les paraules sembla que les has escrit des de dins teu i t'han brollant al natural, sense entrebancs, fluides.
    No perdis el consell de la bruixa, i fes cura de la Joana.
    Com deia, a mi em sembla que vas pel bon camí, del escriure.

    Ferran

  • El camí i tu[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 03-03-2012 | Valoració: 10

    Em reafirmo en que la teva prosa és magnífica. Aquest relat n'és una altra prova. I és que la bruixa maduixa en sap un niu! El camí depèn de nosaltres, el que trobem serà benvingut si sabem gaudir. Relat que destil.la optimisme. En beuré una mica. Una abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10