Només tu

Un relat de: Alorma

Només necessito pensar en tu i el meu cos ja reacciona.
En quan penso en tu el meu organisme es desperta d'un son profund.
Milers de sensacions em recorren la columna vertebral.
Recordar la teva imatge em fa oblidar tot el que tinc al voltant.
Quan em bé al cap la teva olor t'imaginu amb mi abraçada.
Camino pel carrer i a totes les persones que miro hi veig els teus ulls mirant-me amb aquella barreja d'amor, enyorança, odi...
Recordant aquells bells temps desapareixo d'aquest món i em traslado cap els dies en que vam viure tranquils.

Només demano que alla on estiguis aprenguis a perdonar-me tal com jo vaig fer amb tu i, encara que és impossible, que algun dia ens tornem a trobar, ens tornem a mirar i, per només un instant reaparegui aquell amor que es va extingir

Comentaris

  • instants | 21-10-2005 | Valoració: 9

    Per només un instant...tornaràs a sentir-ho.
    I el perdó és quelcom íntim, necessari, per a poder somniar.

    PAu

  • Bon intent[Ofensiu]
    foster | 20-10-2005

    però em quedo curt. Perdona però no crec en aquest tipus de relats, i no val excusar-se amb la història de l'edat.
    Sento contradir els altres comentaris, però el veig una mica com l'aportació personal a una prosa que tira del sentalisme i de "tocar la fibra", una reelaboració d'un tòpic lligat a l'adolescència que es pot acceptar si el que pretens és això.
    T'ho dic perquè sé que ho pots fer molt millor, de fet, el relat ja conté uns apunts molt interessants, no és un simple abocament de sensacions i sentiments il.lustrats amb paraules boniques. No és això, no, però insisteixo, si el treballes més te'n sentiràs potser menys satisfet en llegir-lo però més orgullós en rellegir-lo i deixar-lo llegir.

    fost, un amic avui un pèl crític però de bon rotllo. Ja en parlarem, si vols.

  • Enhorabona![Ofensiu]
    Menorca | 22-07-2005 | Valoració: 9

    És un text curt però molt intens. M'ha fet vibrar i reviure sentiments que portava amagats i que creia ja oblidats. Que el denstí ens retrobi amb aquelles persones que esperem.

  • bé!!![Ofensiu]
    jordiclusella | 22-07-2005

    Barreja molt suculenta d'enamorament i melangia.

    Un relat dur i alhora bonic.

    Endavant Voluntari

  • només tu[Ofensiu]
    donablanca | 22-07-2005

    un relat sincer i tendre.ple de sentiments

Valoració mitja: 8.67