Negociació

Un relat de: Ravegal
NEGOCIACIÓ
Han tingut incidents greus: escaramussa bèl•lica a la frontera entre dos països que ajudaven militarment, bloqueig de comptes bancaris de membres del govern, embargament comercial recíproc, espies, asils polítics...La disposició dels dos presidentss ho ha solucionat sempre. Estan en videoconferència per resoldre l'escalada que ha pres una reclamació comercial: de la comanda de dos milions quatre-centes mil agulles d'estendre se n'han trobat a faltar deu. S'acusen mutuament. La negociació es tensa, es fan retrets i acusacions, el to es va fen agressiu fins arribar al clímax: PALLÚS! Prem el botó que tanca la videoconferència i deixa penjat l'altre. Obre un calaix de la taula del despatx. Apareix una caixeta amb clau. Lla té i l'obra. Hi ha una palanqueta i la mou. Un bolet d'explosió nuclear s'alça a vuit mil quilometres de distància (més o menys).

Comentaris

  • Deu agulles de menys!!![Ofensiu]
    Montseblanc | 16-12-2020

    De vegades ho penso, tant de poder en les mans d'una persona, si aquesta persona en un rampell decideix enviar-ho tot a norris, adduint una mínima excusa com en aquest cas, nosaltres, tot el món, no serem més que formiguetes espantades i moltes mortes en mans d'un parell o tres de formigues reines.