L'Arnau i el Francesc 5. Tranquil·litat, per damunt de tot

Un relat de: Vicenç Bacardit i Garcia

Tranquil·litat, per damunt de tot

-Ding, dong!! -va sonar el timbre de la porta del pis de l'Arnau.
Algú va anar a obrir, segurament la Mercè, més que res perquè els pares ja eren treballant de nou.
El Francesc va entrar corrent a l'habitació de l'Arnau, amb cara d'incredulitat.
-Tiu! -va fer en observar que el seu amic estava jugant amb la consola pocs minuts abans de la seva important entrevista de treball-. No has vist l'hora que és?
Després de posar pausa al joc, l'Arnau el va mirar.
-Què!? -va ser l'únic capaç de dir, molest per la interrupció.
-Tiu, que són dos quarts de sis! -va cridar-. I d'aquí a mitja hora hem de ser al Burger King, o no hi haurà ni uniforme, ni ties, ni res.
-Tiu, t'has de calmar una mica, sinó no t'agafaran -va aconsellar en veure els nervis de l'altre-. Vols fer una partideta, i així et desestresses?
El Francesc es va mirar el rellotge: eren dos quarts en punt, i de casa al Burger King hi havia ben bé deu o quinze minuts.
-Està bé -va acceptar, mentre seia a la cadira que pràcticament ja tenia la forma del seu cul.
Va agafar el segon comandament i es va preparar per demostrar a l'Arnau que aquell era el seu dia de sort. El mitjà era l'Esto es fútbol 2, i l'equip local seria la Juventus, mentre que el visitant seria el Manchester United. Tot un clàssic dels seus encontres.
L'àrbitre va xiular l'inici del partit.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Vicenç Bacardit i Garcia

Vicenç Bacardit i Garcia

55 Relats

20 Comentaris

58392 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Vaig nèixer el 1980 a Sabadell, tot i que visc a Igualada des dels tres dies d'edat.
Només he guanyat un parell de cops els jocs florals de l'institut, però espero tenir una mica més d'èxit en el futur amb les meves novel·les, els meus relats i les meves... paranoies. Bé, com a mínim, a veure si m'hi poso una mica més que fins ara.