Cercador
Girant pàgina?
Un relat de: Magda GarciaDes que s'aixeca fins que se’n va a dormir tot li sembla malament. La seva feina li permet costejar-se un cotxe nou d’alta gamma, fer l’amor amb dones meravelloses, de vegades pagant de vegades gratis, viatjar per tot el món, sopar als millors restaurants de les guies més prestigioses…però, que la Maria, la seva Maria, hagi iniciat -molt enamorada, per cert-, una nova història d'amor després d'anys sense haver-se-li conegut ni una sola relació, el té descol•locat.
Se'l nota gelós i fa un dies que està tramant acabar amb ell. Creu que un tret al clatell seria el millor. El més contundent.
Comentaris
-
Agraïments [Ofensiu]PERLA DE VELLUT | 29-03-2025
Bona vesprada, Magda:
Gràcies pel teu amable comentari, al meu poema "Amb un sol color" i la teua bona opinió.
Que passes un bon dia.
Una abraçada informàtica...
-
I la realitat...[Ofensiu]llpages | 26-03-2025
supera la ficció. Quants de casos com el descrit al relat, i de molt pìtjors, que les estadístiques de maltractaments i mortes per violència de gènere fan feredat. Un text que ens posa en context d'una realitat que no s'apaivaga malgrat telèfons de denúncia i ordres d'allunyament. Bona fotografia del que passa pel magí d'un potencial homicida.
-
Una història d'amor... [Ofensiu]PERLA DE VELLUT | 25-03-2025 | Valoració: 10
La gelosia està a punt d'aplegar a un extrem d'un amor que no li va bé, amb aquesta relació. Realment aquesta gelosia està al màxim amb ell. La finalització de la mala relació per la gelosia.
Molt ben plantejat! Un relat impressionant.
Enhorabona, Magda.
Si et ve de bé, en tinc un nou relat. Ja em diràs la teua opinió.
Una abraçada.
-
Virilitat de merda[Ofensiu]Janes XVII | 25-03-2025
El fatxenda que beu d’amagat de la copa del masclisme eixelebrat i après a cop de competència en els seus anys de jovent, és un mal endèmic encara avui. No és pas la gelosia la que l’empeny, és l’esquitxada de fang brut al seu egocentrisme, és la pèrdua irreparable del seu tron de virilitat, i la por que serà la capbussada cap a la triada fosca, que tampoc sabrà afrontar. El mil homes que gaudeix d’enlluernar només viu el valor del seu ego dins del seu pobre món superficial, i no seria prou valent ni per tirar.se un tret al cap. Això si mai sabés com aconseguir una pistola.
-
Elucubracions[Ofensiu]SrGarcia | 25-03-2025
Semblen les elucubracions d'un típic narcisista, unes personers perilloses, sempre s'han de sentir admirades i tenen un posat de superioritat sobre els altres; no els solen importar els sentiments aliens. En no rebre el que creuen que mereixen, se solen tornar perillosos, com es veu al relat.
El protagonista es troba partit en dos: el desig frustrat de possessió el porta a una gelosia que no el deixa viure. La vida luxosa i llibertina contrasta molt amb el buit emocional que el domina. Les aparences no són res, una manera d'enganyar-se ell mateix.
El final és molt dur: desesperat, no veu sortides raonables a la seva situació, només la violència extrema li pot servir de catarsi. Una mala pensada, això poc acabar d'enfonsar la seva vida definitivament, s'ha de tenir en compte que serà el primer sospitós per a la policia. Sembla una manera d'autodestrucció, tant assassinat com suïcidi Una mala manera de girar la pàgina.
Un relat sense concessions, molt ben descrit el protagonista.
-
Narcisisme[Ofensiu]Rosa Gubau | 25-03-2025 | Valoració: 10
Una tendència malaltissa, que malauradament sovinteja molt. L'egocentrisme, la gelosia, el sentit de la propietat absoluta, i la venjança, passen per davant dels principis i valors, sense tenir en compte les conseqüències adverses que causarà. Una idea cruel, que si la dur a terme, encara dirà que ho ha fet per amor. Si ni tan sols es digna a mirar el full, com pot ser capaç de girar pàgina? Si et fa gràcia llegir-ho, he publicat tres nanos amb sentit d'humor.
Una abraçada Magda.
Rosa. -
Un tret al clatell?[Ofensiu]Montserrat Agulló Batlle | 25-03-2025 | Valoració: 8
Tot i entendre que la nova relació de la seva ex-dona ha de ser dur d'assumir, la solució d'un tret al clatell és molt massa dràstica. No crec tampoc que l'ajudés a girar pàgina.
Una situació que tot i que molta gent fingeix, és molt frequent. Al menys amb el pensament.
Valoració mitja: 9.33
l´Autor

203 Relats
648 Comentaris
86974 Lectures
Valoració de l'autor: 9.73
Biografia:
Vaig néixer i visc a Rubí (Vallès Occidental). Treballo a l'administració pública catalana. He residit a França (Paris, Toulouse) i al Canadà (Vancouver, Montréal). M'agrada escriure per transmetre sensacions creant personatges que mereixen volar per sí mateixos. He obtingut alguns premis:1er Premi de microrelats de Sant Jordi del Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya dos anys consecutius (abril 2023 i 2024) per votació popular del personal de l'administració: "La Pedry del bar del DA" (2023) i "Minvant" (2024).
1er Premi de Narrativa del Patronat de l'Ermita dels Sants Metges Sant Damià i Sant Cosme de Sarral (Conca de Barberà) dos anys consecutius (2022 i 2023) i el 2n Premi l'any 2024: "Entrevistem a l'Ermi Puig" (2022), "No sabia què fer!" (2023) i "La descoberta de Sarral" (2024).
3r Premi Santiago Rusiñol del 5è Concurs literari de relat curt Antoni Sella i Montserrat dels Museus de Sitges i del Consorci del Patrimoni de Sitges, amb el relat inspirat en l'obra Chaussettes, de Pavlos Dionyssopoulos, que s’exposa a la Fundació Stämpfli.
Finalista al IX Concurs de relats eròtics de la Fundació Futura Penedès, octubre 2025, amb el relat "Primera cita de ceps".
Tinc contes publicats en llibres digitals a l'Argentina, al blog guimera.info i he estat finalista de diferents concursos.

