Cercador
FAIG CACA
Un relat de: jomagiFAIG CACA
La veu de la nena va ressonar des del lavabo. “Faig caca!”. La seva àvia, amb les mans enfarinades, va somriure.
Allà dins, la nena, concentrada i amb el rostre il·luminat, exhibia el seu trofeu a la conca. Era un ritual diari, un èxit domèstic que mereixia tots els elogis.
L’àvia va aturar l’amassada i va anar a fer el seu paper. “Quina joia!”, va exclamar, mentre la neta reia, orgullosa del seu tresor més íntim i innocent.
2026
Comentaris
-
A tots ens ha passat alguna vegada, de molt petitons és clar...[Ofensiu]unicorn_blanc_del_bosc | 25-01-2026 | Valoració: 10
Un relat en prosa molt ben aconseguit i molt simpàtic en una escena en que tots (per no dir que gairebé tots) ens hi hem trobat alguna vegada.
A més, ho escrius en un to amable que fa molt agradable el relat, encara que curt.
T'animo per seguir escrivint així, jomagi.
Que passis una bona resta del dia. A reveure!!! -
passa[Ofensiu]Atlantis | 24-01-2026
Una escena real, tots els que hem estat amb nens petits ens hi hem trobat. De tan real, et fa somriure.


