El nostre moment

Un relat de: Bianca

Abraçada a tu
A la llum de les espelmes
No existeix res més
Més enllà del teu tacte

Eternitzar el nostre moment
És el que més desitjo
No puc tornar a separar-te de mi
Sense sentir la sensació del dolor

Em pregunto a cada instant
Per què és tan fàcil estimar-te
Només sentir la teva tendresa
És suficient per trobar la resposta

Pot passar tota una vida
Es poden separar els nostres camins
Però els instants viscuts al teu costat
Formaran sempre part del meu equipatge

Comentaris

  • Hola Thaïs[Ofensiu]
    Suzanne | 24-07-2007 | Valoració: 9

    He triat per comentar-te aquest poema per la inrtoducció que li has fet, trobo la cançó del Leonard Cohen fins a la sopa, jeje. Però la veritat és que el senyor és un gran poeta i músic, i les seves cançons inspiren.

    M'agrada el teu poema, senzill i tendre en la mateixa mesura. M'agrada especialment com descrius el moment d'intimitat entre els amants a la primera estrofa.
    Com l'última estrofa diu molt encertadament són moments preciosos que hauriem de guardar per sempre en el bagul dels records, entre cotons, i preservar-los del pas del temps per a tenir-los a mà el dia que els necessitem.

  • Moment preciós,[Ofensiu]
    brideshead | 29-05-2007

    aquest, on cobren una extraordinària intensitat aquestes petites (i tan grans) paraules com "abraçada, tacte, tendresa, dolor, equipatge"...

    Podríem dir que el poema és tòpic en el sentit de descriure un sentiment tan conegut, i tan tractat, com el de l'amor, però has tingut encert en trobar les paraules adequades, que no són rutilants ni excessivament esteriotipades, i has sabut jugar-hi per a composar un poema fi i elegant, amb una estrofa final realista, en la qual ens dónes a entendre que ets perfectament conscient que aquest "nostre moment" pot no durar per sempre, que hi ha el perill de trencament encara que ara no te'l pots ni imaginar. I si mai es produeix, saps que...

    "...els instants viscuts al teu costat
    Formaran sempre part del meu equipatge".

    Adonar-se que tot allò bo i dolent que anem vivim ens va fent vius i forts, per mirar sempre endavant.

    I per cert, el títol és molt atractiu, defineix perfectament aquest instant màgic que has volgut plasmar, i que has plasmat molt bé.

    Una abraçada!

  • Estimar...[Ofensiu]
    natasha | 28-05-2007 | Valoració: 10

    ...és tan fàcil! Com bé dius després sempre quedaran els records, que són com les cendres d'un foc, pesen poc i són volàtils, però resten x sempre.
    M'encanta, i més avui ee ;)
    Guarda sempre els bons moments i somriu a res.

    Un petonet

    -.-NaTaShA-.-

l´Autor

Bianca

165 Relats

329 Comentaris

238953 Lectures

Valoració de l'autor: 9.51

Biografia:
The sea will crowd us with lovers at night
There's nothing like this built today
You'll never see a finer ship
Or receive a better tip in your life