El fruit es cull amb alegria

Un relat de: miguel.fabra
Esperança
ací estic!

Al llindar del
botí esquitxat de
pintura blanca.

A la corxera
de l'agulla que tenyeix
el temps sense sal.

Van llavors rosades
amb tatuatges que van fer
malbé.

Garbes posteriors
trepitgen assaonats
sabates,
per la sorra pentagrames
que canten cort celestial:
l'amor
de debò!

Comentaris

  • Esperança [Ofensiu]

    Un crit d'esperança que finalment 'es cull amb alegria", narrat amb cert hermetisme però que hi puc entreveure després d'haver-lo llegit diverses vegades. Escrit amb una musicalitat i tria de paraules que li dona un caire solemne. Et seguiré llegint..

  • Bondia, miguel.fabra[Ofensiu]

    En aquest espai si respons en el teu propi relat o poema, l'interlocutor no s'adona de la teva resposta.
    Solem intercanviar comentaris en l'espai del relataire que t'ha comentat, per fomentar l'intercanvi d'opinions i també com resposta, per enriquir la nostra experiència relataire.
    De moment funciona així, els auto-comentaris en l'espai propi no són públics ni es redirigeixen a l'autor de l'anterior comentari, esperem que aquesta situació es modifiqui en la nova pàgina que renovarem l'estiu vinent, si tot va bé.
    Ara com ara estem així, ja veus!
    Comenta als companys que et comentin, o a aquells que aniràs descobrint en la teva navegació, no et tanquis en el teu espai, navega!

    Gràcies per la teva comprensió. I a interactuar amb els nous companys!

    ARC

  • Gràcies[Ofensiu]
    miguel.fabra | 05-12-2022 | Valoració: 10

    Moltes gràcies pels comentaris.
    Aquest poema comença amb una esperança, que passa per diferents moments: de lluita (llindar), moments insípids (temps sense sal), ferides/marques (tatuatges), per acabar amb manolls recollits que canten a l'amor.
    Igualment, els poemes a voltes també volen insinuar més que dir, per a que el lector pose la seua perspectiva, i el faça seu.
    No obstant, pujaré de segur d'altres més figuratius.
    Per mi, és una gran floreta que em digueu que té musicalitat i que es nota.

  • m'agrada[Ofensiu]
    Atlantis | 29-11-2022

    Bon poema, amb ritme i amb un llenguatge ric.

  • Potser...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 26-11-2022

    és la cerca d'un amor autèntic? L'he llegit varies vegades i és el que m'ha semblat entendre.

    Benvingut a R.C Miguel.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Críptic [Ofensiu]
    llpages | 25-11-2022

    Esbrinar el significat del text és difícil, però la música subjacent m'ha arribat. Bona feina!

  • Difícil [Ofensiu]
    Prou bé | 25-11-2022

    Entendre i captar el significat, però m'ha arribat el ritme de la música que invoques.
    Amb total cordialitat

l´Autor

miguel.fabra

7 Relats

29 Comentaris

1151 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Soc inquiet i curiós, sempre en ganes d'avançar les línies del límit creatiu.