El bisbe

Un relat de: Pep Homar i Giol

El dia que va complir sis anys, el seu pare li va dir:
- Tu seràs escolà i serviràs a Deu i al mossèn. - I ell va tenir por.
Uns anys més tard va cantar missa i el bisbe li va dir:
- Tu ets capellà i serviràs a Deu i als feligresos. - I ell va tenir més por.
Amb el temps va passar de vicari a rector. Però en cercles eclesiàstics es comentava que era un rector molt bo, però que sempre tenia por, molta por. Malgrat això, com que era tant bo, el cardenal al nomenar-lo bisbe, coneixedor de la seva por li va dir:
- Tu seràs el bisbe Poruc, i serviràs a Deu i per la tos.

Comentaris

  • Molt bo tio[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 06-10-2004

    perdona per no poder "conectar" amb tu abans, nomes dirte que . . . som de la mateixa edat, porto ulleres com tu, la mateixa careta de entremaliat pero sense barba, ( en fa un no se que els pels blancs a la baraba) i que la meva dona et troba molt guapo,( potser perque et sembles a mi). Segueix escribint i jo et seguire llegint i comentant sempre, com tu has dit pugui.
    Una abraçada i fins aviat

  • jo, jo,ju[Ofensiu]
    pèrdix | 06-10-2004

    les fregues al pit que feia la mama...

l´Autor

Foto de perfil de Pep Homar i Giol

Pep Homar i Giol

27 Relats

59 Comentaris

37367 Lectures

Valoració de l'autor: 9.35

Biografia:
Vaig neixer a finals d'octubre del 1962, es a dir, ja tinc una edat.
Sempre m'ha agradat escriure i voldria fer-ho més i millor, però per una banda no tinc més temps i per l'altra no en sé més.
Continuo buscant el temps i el coneixement amb interès.
Els meus éxits han estat un parell de concursos quan era jovenet i darrerament he estat guanyador del I concurs de Microliteratura de Santa Juliana, que organitzen una gent fantàstica d'Olot , vaig ser finalista del premi de contes Emili Teixidor l'any 2003 i he guanyat el Premi Set Plomes de Mollet del Vallès en la modalitat de narrativa catalana com a autor local.
Els meus fracasos, potser millor dit intents d'èxit, han estat tants que em faria pesat si us els expliquès.
Desde l'any 2005 sóc membre de la SCCFF (Societat Catalana de Ciència Ficció i Fantasia)
Si mai voleu comentar-me alguna cosa ho podeu fer a: pephomar@hotmail.es
I també podeu llegir-me a:
http://pephomar.blogspot.com/

Gràcies per llegir-me.