Ballant la vida

Un relat de: Canela fina
Com les fulles a l'aire, bellugant-se en totes direccions sense destí.
Em moc així per la vida, deixant-me acompanyar pel vent, tancant els ulls i obrint el cor per notar com el meu cos balla a l'atzar.
Fulla de tardor que cau, de primavera que es mostra esplendorosa, d'estiu que somriu quan les nits s'escurcen o d'hivern, invisible i gèlida.
Com m'agrada aquesta sensació de llibertat quan danso amb l'aire i ella, la vida, em sorprèn dia a dia.

Comentaris

  • A ritme de vida[Ofensiu]
    Naiade | 12-12-2019 | Valoració: 10

    No et coneixia i m'ha sorprès alegrement aquest relat tan positiu. visquen la vida al ritme que marca, tan sols deixant-se dur. Bon descobriment

  • Fulles al vent[Ofensiu]
    Montseblanc | 22-09-2019

    No havia vist fins ara aquest petit relat, que més que lletres és com un remei per a l’ànima. És llegir-lo i anar notant com el meu cos perd pes, s’eleva i comença a voleiar com aquestes fulles que descrius. Un relat preciós, relaxant i amb moviment, ple de poesia i filosofia de viure.

  • dut per l'atzar...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 18-04-2019 | Valoració: 10

    Doncs ara jo estic rumiant canviar, no de feina, sinó de zona i llegir aquesta prosa poètica teva m'encoratge a deixar-me portar, tal com dius tu, per l'atzar de la vida. Gràcies per tan belles paraules i mercès pel profund comentari que m'has deixat al meu poema Galant de nit. Nil.

l´Autor

Foto de perfil de Canela fina

Canela fina

48 Relats

291 Comentaris

58215 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sempre he tingut la necessitat d'escriure, m'allibera.
Generar emocions en l'altre em fa sentir bé, per egocentrisme possiblement o potser per altruisme, m'agrada que la gent del meu voltant se senti a gust. Ves a saber...
Per cert, penso continuar utilitzant accents diacrítics, em declaro insubmisa a la nova normativa