Aquesta nit.

Un relat de: mistika

Aquesta nit no he dormit,
Perquè l'he passada amb neguit
Tot donant voltes pel llit.

He vist la nit enfosquir
I el dia aclarir
Fins que tot ben relluir.

Pensant:
"què serà de tu i de mi?"
"algun dia ho haig de descobrir?"

Aquesta nit les estrelles,
han sentit recel,
perquè no les mirava a elles
sinó als teus ulls, que són el meu anel.

Aquesta poesia és feta i dedicada,
Per qui?

És clar, pel noi que a mi...
De tot cor m'agrada
I n'estic ben enamorada.


Comentaris

  • M'agraden les rimes[Ofensiu]
    llamp! | 27-04-2006 | Valoració: 7

    Hola mistika, el teu poema es sobri i de rima fàcil. No vol dir que no t'hi hagis trencat la closca. M'agraden els poemaes d'amor i romàntics. Per cert, si em llegeixes, saps que vas escriure'm un parell de comentaris dels meus poemes. I em deies que feia molt temps que no publicava res. Doncs hi he tornat, estic pendent de publicar-ne 4 més i si tot va bé en publicaré més. Em sento poeta. Adéu mistika, endavant!

  • primera vegada[Ofensiu]
    Capdelin | 09-12-2004

    és la primera vegada que et comento, no t´havia llegit mai... gràcies a la teva poesia, he pogut estar amb tu, al llit, comptant les estrelles i veient, a l´albada, veure sortir el sol i, amb esperança... pensar, dubtar, imaginar i esperar noves vivències que trenquin la monotonia de la nostra vida diària... l´amor ens salvarà!!!
    no et preocupis per la rima i pel vestit de la poesia... et queda molt bé i el que dius = és poesia!!! ànims, mistika.... muà!!!

  • Estat de gràcia[Ofensiu]
    OhCapità | 07-12-2004

    Què bonic és sentir-se amb el passigolleig a l'estomec, els nervis abans de veure a la persona estimada,....

    M'has fet reviure moments d'enamorament ja passats, realment ho has clavat.

  • Enamorament[Ofensiu]
    Llibre | 08-11-2004

    Hola, Mistika!
    Et torno la visita que m'has fet. Com que m'has comentat que un poema meu et recordava el teu "Aquesta nit", has despertat la meva curiositat.
    I efectivament: tens raó. Quan som prop de l'ésser estimat el temps passa volant.
    Sobre el teu poema, penso que descrius molt bé la sensació d'amor o enamorament. Només et diria que potser li falta un ritme més natural. Vull dir, no tan forçat pels intents de rima (i que consti que sóc de les defensores de la poesia clàssica amb versos rimats --tot i que jo tampoc no la practico--).
    Escriu més poemes! No paris!
    Salut!

    Llibre

  • Amor....[Ofensiu]
    AnNna | 10-10-2004 | Valoració: 6

    Ens fa patir i ens fa gaudir... I ens fa escriure coses boniques i que l'altra gent ens les comenti....
    vaya parra!!!
    Vinga noia!!!!!
    petons!
    AnNna.

Valoració mitja: 7.33