Zlatni Rat

Un relat de: Nanit

Escric en un moment de màxima tensió...
La miro. Està estirada al meu cantó, i m'enamoro altre cop. Com sempre que em mira i em somriu. Però jo ara no puc fer cap moviment amb els llavis. Únicament fer-li un petó. Fer un llarg suspir i creure que aviat podré explicar-li el que sento. L'estimo.

Comentaris

  • T'estic[Ofensiu]
    Thalassa | 04-04-2006

    llegint, ara que tinc uns minutets de tranquilitat. M'agrada com ho fas, saps? és divertit descobrir aquest Tu, com que no el coneixia fa gràcia. És veritablement deliciós el moment en què dius que et tornes a enamorar.

    Et segueixo llegint.

    Petons

    Thalassa

  • Ohhhh[Ofensiu]
    Yuna | 10-02-2006

    M'ha agradat molt, no perdis aquesta il·lusió que desprens !


    ¶:)

  • hola!!![Ofensiu]
    silvia_peratallada | 10-02-2006

    merci per llegir-me. i per ocmentar-me... trobo de gran sensibilitat aquest escrit...sembla mentida que amb tan poques paraules diguis tant....
    salut i paraula!!!
    Nimfa

  • Potser si...[Ofensiu]
    Nanit | 09-09-2005

    Potser si que ho vaig descriure amb massa fredor. Però era el que realment sentia en aquell moment. Recordo que tenia el rostre congelat, sense poder ni somriure, ni plorar, ni menys dirigir-li una sola paraula. La por, potser la barreja d'alegria i tristesa m'immobilitzaven.

  • jo també hi he estat![Ofensiu]
    neret | 09-09-2005

    aquest estiu he estat a la platja de bol i, malgrat estés plena de turistes, s'hagués de pagar pàrking per accedir-hi i l'illa en general no fos res de l'altre món... em porta molt bons records.

    Sobre el relat, que és el que toca, curt però complet. Expliques moltes coses en una pinzellada. Potser et diria que la frase "els meus llavis no poden fer cap moviment" no m'acaba d'agradar, la trobo massa freda pel context del relat (no el fet en si, si no la manera de descriure-ho)

    gràcies per portar-me records de l'estiu!

l´Autor

Foto de perfil de Nanit

Nanit

8 Relats

45 Comentaris

13041 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
- Somia la teva vida i viu els teus somnis. Perquè encara ens queda molt per fer i molt més per aprendre.