Zapatero insulta a Rajoy i Acebes de pallassos, i "corregeix" l'insult

Un relat de: Unicorn Gris

(Basat en un acudit de Tintin).

Estan els principals polítics d'Espanya. Entre d'altres, Zapatero, Acebes i Rajoy. (Traduit del castellà).

Estan conversant en secret sobre el Nou Estatut i d'altres temes. En això, que enmig de la conversa, Zapatero (ja se sap que el PP i el PSOE es porten a matar), va i diu la frase:

- Doncs sabeu, Acebes i Rajoy? En el circ de Madrid els hi calen dos pallassos. Hi aniríeu clavats!

En això que la conversa continua. Però el Rajoy no escolta gaire. Està pensatiu. Passen els segons...

... i enmig de la conversa, inesperadament, el Rajoy fot un cop de puny sobre la taula i s'aixeca de la cadira.

- Ah, no, això sí que no!!!

- Què passa, noi? - diu Acebes.

- Passa... passa que que aquest cara de pasa ens ha insultat! Ha dit que el circ de Madrid necessita dos pallassos! I que hi aniríem clavats! Que es disculpi!

- Està bé - diu Zapatero. - El circ de Madrid no necessita dos pallassos. ¡¡Per tant, no serviu per a res!! ¿¿Esteu ara més contents, ara??

- Oh, i tant que sí - diu Acebes. - El circ de Madrid no necessita dos pallassos. Per tant, per tant...

- Per tant, no servim per a res - diu Rajoy. - Ho ha dit ben clar, oi?

-------------------------------------------

Ja sé que l'acudit no és genial, però espero que distregui.

Visita La Stoa: www.lastoa.cat .

Comentaris

  • Era només una gràcia...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 05-11-2006

    Vaig repassar un còmic de Tintin, i vaig trobar que fer-li una broma a les costelles de Rajoy seria divertit.

    Em sembla que no h'hi hauria per a tant...

    Salut!!

  • diesi | 04-11-2006

    Ui ui ui.. vaya pikes...

    (jo no he entes l'acudit...)

  • Calma, calma!!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 04-11-2006

    Anem per parts.

    1) No et punto a la baixa per fotre a ningú, sinó per crítica. Entenc que a tothom li agradaria treure 10's sempre, però això seria sinceritat? Agafa't les crítiques de forma més constructiva...

    2) Mira, jo no sóc tampoc escriptor de forma professional, també de tant en tant rebo crítiques àcides, i sé que lo que escric no està massa bé (no ho està pas). Cal aguantar les crítiques.

    Si m'han de dir que sóc perfecte sense ser-ho, malament.

    3) Aquest acudit no era cap crítica. Era només per riure una mica. Si vols arguments sòlids contra el Rajoy, els donaré a un altre lloc. Era només un acudit tòpic, no veig perquè ha de donar arguments. Estaria tot molt quadriculat si tot tingués arguments!!

    4) M'has donat un 1 sobre 10?? Quina puntuació de càstig... Em sembla que tots ens hem esverat una mica. Calma, noi.

    Bé, de moment comento això. Apa, salut!!!

  • discrepo i molt![Ofensiu]
    L'epicurista Pol | 04-11-2006 | Valoració: 1

    No crec que aquest espai estigui pensat per difrondre acudits dolents i que ni tansols distreguin.

    I no és l'únic que has penjat i em sap molt greu.
    Aquest espai està per experimentar amb la llengua, amb les habilitats de les noves fornades i que poguem criticar-nos CONSTRUCTIVAMENT entre tots.
    De la comunitat en sortirà un col·lectiu que si sabem dirigir farem alguna cosa positiva per aquest poble. Però si no hi ha acertivitat no farem res de bo.

    N'estic cansat que em critiquis, em baixis la nota i et limitis a dir-me que puc fer-ho millor.
    Estudio industrials 12 hores diaries, escric al metro i simplement busco gent que em digui que l'experiència és mútua, que els sentiments són bonics per més mal que facin...

    I tornant a l'acudit, em sembla tan deplorable que insultem els polítics sense cap argument (com has fet aquí) que l'únic que aconsegueixes és destruir el poc esperit demòcrata que té el país.

    Vols que et digui una cosa?
    tan és te la diré igualment
    Fes alguna cosa de profit nen!
    madura i treballa pel poble.

    Un orgullós de com escriu;
    pOL

  • Doncs sí, el capità Haddock i els Dupond.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 13-05-2006

    Sí, efectivament, és una escena clàssica de Tintin (per cert, coneixes tintincat.com?).

    Petons a tu també, maca.

l´Autor

Foto de perfil de Unicorn Gris

Unicorn Gris

143 Relats

321 Comentaris

160881 Lectures

Valoració de l'autor: 8.96

Biografia:
Em presento.

Em dic Unicorn Blanc del Bosc, o Unicorn Blanc. També utilitzo, per raons pràctiques, els pseudònims de Crom el nòrdic, Unicorn Gris i Cuidador d'Ossets, si bé només posaré articles nous en aquest últim pseudònim i en aquest mateix en què ara em veieu (els altres noms d'usuari són de consulta i, en certa manera, d'emmagatzemament d'antics articles).

Els meus ideals són el catalanisme, la literatura, el món de la fantasia i l'acceptació de les normes socials que defenso, entre d'altres.

El meu nom de Facebook és
"Mark Corbera Mestres" .

El meu nom de Twitter és
"El Dorat"

El meu email és
webmestre2(arr.)gmail(punt)com

El conjunt de les meves webs (és a dir, de les webs administrades, moderades o dirigides per mi) es diu Portal Perenne, també anomenat "el Perenne" i està format, entre d'altres, per Lletra Perenne, també anomenada "la Perenne" .

La meva web d'articles es diu, com hem dit, Lletra Perenne i està a:
http://lletra-perenne.fandom.com/ca .

Actualment disposo de fòrum, el Fòrum Perenne, part de el Perenne, la direcció del qual és:
http://forum-perenne.foroactivo.com/ .

Podeu tenir accés a tots els relats de Lletra Perenne publicats a Relats en Català aquí:
https://lletra-perenne.fandom.com/ca/wiki/Lletra_perenne_Wiki#Continguts_del_Cosmos_Perenne_en_la_web_Relats_en_Catal.C3.A0

Els meus pseudònims a Relats en Català són: Unicorn Blanc del Bosc, Unicorn Gris, Cuidador d'Ossets i Cromelnordic. Observació: m'hagués volgut dir "Unicorn Blanc", però no podent fer-ho, em vaig fer dir "Unicorn Blanc del Bosc".

Que vagi bé!!!