Xuclame-la

Un relat de: L'escriptor mediocre

Xuclame-la tota sencera
fins que no quedi
ni una engruna
i tu hagis quedat tota plena.
Xucla'm l'ànima
que no la vull
total, pel que m'ha servit...

Comentaris

  • Molt bé[Ofensiu]
    Alcon | 19-08-2006

    A banda d'això del doble sentit que bé, no està malament, m'ha encantat el ritme d'aquests pocs versos. Seguirem atentament les teves passes.

  • hola![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 19-08-2006 | Valoració: 9

    ...ehem... Bé, evidentment ens has "enganyat" a tots. Com bé saps, un primer paràgraf amb un fort sentit eròtic (eròtic!!??) que, de sobte, tires per terra i trepitges amb el final del poema... jajaja! Un bon experiment poètic el teu!

    Petonsss!

  • La Banyeta del badiu | 19-10-2005 | Valoració: 10

    Jajajaja, és qué és molt bó, jo que em pensaba... i no, és l'ànima... que poetic !!.
    Jo tinc un relat... d'aquest tema : EL TEMPLA DE LA SALUT,(haviam que et sembla ?).
    Un petonet.

  • ueis![Ofensiu]
    AnNna | 10-10-2005 | Valoració: 9

    de puta mare! molt guai! primer ens fas pensar que serà porno... (o potser sóc jo, la única malpensada?)

    però, en fi, que el poema està genial... molt bé, noiet!

  • Simplement...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 28-09-2005 | Valoració: 10

    ....genial. M'has deixat parada amb el poema.

    No tinc paraules. Enhorabona per la teva creació. És dels millors que he llegit, i et felicito!!

    Ho entregues tot, ja res no t'importa. Confiaves i has rebut traïció. Estimaves i has rebut rebuig. És un poema genial.

    Salz.

  • òstia, nennnnnnnng!!!![Ofensiu]
    Capdelin | 19-09-2005 | Valoració: 10

    ens has presentat un "antipoema" que a mi personalment m'encanten... (és la meva pobre opinió)
    els antipoemes ataquen l'estructura clàssica, rebuscada, la estructura mètrica, la rima, la bellesa poètica... i només presenten la idea nua i brutal, tal com s'engendra en la ment, visceral... sense vestir-la i pentinar-la en excés...
    felicitats!!! amic!!!

  • FANTÀSTIC[Ofensiu]
    Becari | 19-09-2005 | Valoració: 10

    m'agrada molt el doble sentit......, oi que hi ha un doble sentit??

Valoració mitja: 9.75