Xtreme Sports (II)

Un relat de: fenix92

Quan va entrar el gangster que habia descobert el doble fons, li vaig donar una patada a la má i li vaig agafar la metralleta que acababa de deixar anar. Amb el husky amb braços, vaig anar a l'altre punta del doble fons. Quan em vaig girar... Tots m'estaven apuntant amb les metralletes! Sense fer cas de les advertencies que em feien de disparar, vaig fer una mirada rapida al doble fons i vaig desobrir unes escales. Quan em vaig posar a correr tots m'estaven disparant però, no se com,no em va donar ni una bala. Al sortir a l'exterior, amb l'snowboard que portava penjat a l'esquena, vaig baixar el pendent. Els gangsters, darrere meu, van agafar una moto de neu que tenien preparada. No se com podien estar 5 persones en una moto. Vaig disparar diverses vegades i, a la primera, li vaig donar amb un, que va caure rodolant de la moto. Al cap d'una estona, ja havia tirat a dos homes més, i ja només quedaven la Mary i un altre home. M'estaven atrapant. Vaig tenir una idea. Em vaig desviar del cami i vaig passar entre els arbres. La moto no em va poder seguir per un camí tan estret.

Al arribar a l'estació, vaig disculpar-me als meus pares i lis vaig donar el husky. Sense donar explicacions del gos, vaig preguntar amb un guardia on hi residia el "jefe" de l'estació de neu. Em va contestar que a l'hotel Núria. I un altre cop, sense donar explicacions, vaig marxar cap a l'hotel Núria.
A l'arribar a l'hotel vaig preguntar a la recepccionista l'habitació del propietari de l'estació. Em va dir que a la sisena planta, a l'habitació 104. I un altre cop, vaig marxar sense dir res. Soc pesat, oi? Quan vaig aribar a l'habitació, vaig sentir tirs a l'estança. Vaig donar una patada a la porta i hi vaig entrar. La primera cosa que vaig veure va ser dos guardaespatlles morts a terra. Al fons de l'habitació, l'home i la dona, apuntant al propietari. Vaig disparar-los però no lis vaig donar. Vaig donar al vidre. Aquella vegada si que la vaig cagar. Van arribar dos policies i al veurem amb la pistola i als dos homes, es van quedar de pedra.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

fenix92

8 Relats

31 Comentaris

13952 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Vaig neixer l'any 1992 i desde sempre m'ha agradat llegir i escriure. Vaig coneixer aquesta web gracies a Cristian, un amic meu, quue tambe esta registrat a relatsencatala.com amb el nom de perez. Moltes gracies Cristian.