wolfgang amadeus mozart

Un relat de: Marc Freixas

geni
que regales la música...

composes la raó
que em fa fidel a tu
per alçar el teu talent
cap al cel infinit de meravelles


geni
que regales la música
perquè ets música de cor sensible...

tendre rostre,
innocència que mostres
en la manera d'entendre la vida
quan per fi la llibertat finalment és amb tu


escric el teu nom
en nom de tu
dins del teu merescut poema
per acariciar la bellesa del teu amor
en la música que regales
perquè ets música de cor sensible
que vé a mi com un raig clamorós de fascinació inseparable

escric el teu nom
en nom de tu
dins del teu merescut poema :

wolfang amadeus mozart

Comentaris

  • Un bon homenatge[Ofensiu]
    diesi | 02-11-2006

    M'ha agradat molt aquesta dedicatòriaa Mozart. La veritat és que era un geni. Molt bé, molt bé.
    Tot i que prefereixo Beethoven... xD

    b#NaT#b

  • Un grandíssim geni![Ofensiu]
    Arbequina | 23-09-2006

    I li has fet una dedicatòria molt acurada. Crec que has descrit amb justícia la seva obra, reflexant bé el seu esperit. En fi, un poema molt ben escrit.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • No fa massa anys...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 01-09-2006 | Valoració: 9

    ...vaig ser per Àustria un estiu. Em vaig enamorar de Salzburg (d'aquí el meu nom). De fet, ja ho he dit altres vegades, un bocinet del meu cor va quedar allà, a Salzburg. I aquest poema m'hi ha portat de nou.

    Recordo que vas dir que aquest estiu aniries a Àustria (ha anat bé?). No sé si has estat per Salzburg o no, però rellegint el poema, m'he vist de nou caminant per aquells preciosos carrers, escoltant el concert per a clarinet (mmmm, quina meravella...), mirant a través de la finestra de la casa natal de Mozart (la vas visitar...?).

    Aquest poema, tan senzill, tan planer, tan nu, se m'ha presentat com un sentit homenatge no a un ésser especial, no a un superior, sinó a un altre home. A un home que tenia un do, i que el va regalar sense demanar res a canvi tret de, potser, una mica d'alegria.

    M'ha agradat especialment el poema, especialment els versos que es repeteixen

    "escric el teu nom
    en nom de tu"

    que donen un to magestuós al poema, recalcant l'admiració vers ell.

    Gran poema Marc, com tots els teus.

    Un barret per vós ple de notes musicals.


    Salz.

  • M'has tocat fibra!![Ofensiu]
    DormS | 27-08-2006 | Valoració: 10

    He de dir-te que per motius personals estimo molt aquest gran geni, que ens ha deixat grans tresors entre les mans. Gracies pel teu poema. Segueix escrivint, arribaras molt lluny.

    Una abraçada.

  • Bonic poema...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 25-08-2006 | Valoració: 9

    Ei, està molt ben treballat, molt romàntic... Expressa bé el reconeixement que hauria de tenir tot bon creatiu...

    Felicitats.

    (llàstima que la vida del creador sigui més dura que no el que reflexa el poema... en fi, és la vida!!!).

  • Bonic...[Ofensiu]
    Pepastor | 24-08-2006

    deixa'm dir-te que és un poema amb una gran sensibilitat envers l'autor i la seua obra, molt respetuós també....
    besets
    pepastor

  • Bonic...[Ofensiu]
    Pepastor | 24-08-2006

    deixa'm dir-te que és un poema amb una gran sensibilitat envers l'autor i la seua obra, molt respetuós també....
    besets
    pepastor

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

871274 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.