Vull l'ombra de les teves paraules.

Un relat de: Massagran

Darrera de cada paraula, com ombra de lletres que es difumina en un estampat desigual, hi has desat una carícia.

Les vull meves, una per cada puny de lletres.

Les vull meves tan aviat com pugui desxifrar el secret de lliscar darrera de cada mot i caçar-les al vol.

Les vull meves tot i saber que les has escrites per un altre.

Les vull meves perquè la meva ànima m'ha donat una puntada de peu al ventre quan et llegia i m'ha dit en veu baixa que es veu que fa temps que les necessitem, ella i jo, aquestes carícies de paraules, que anem curts d'ombra de lletra, que se'ns acaben les existències.

He resseguit totes les teves línies buscant per on poden colar-se els meus ulls; entre un punt i una majúscula, entre la geminació d'una ela, potser per dins d'un parèntesi i he trobat la porta.

Sé a quina paraula li has deixat la clau però, oh, desgraciat de mi, encara no he après a parlar amb les paraules, no sabria com convèncer-la per a que em deixi la clau que em portarà a l'ombra de les teves lletres, com carícies.

I si la tingués a les mans descobriries com de poruc m'ha fet la vida per utilitzar claus que no són meves.

I malgrat tot, no és culpa meva. Tu has escrit el teu trosset de vida davant meu, l'has posat tan a l'abast que com volies que no desitgés contaminar les teves ombres amb la meva soledat?

Així et demano, doncs, que tinguis el plaer, que no tothom el té, d'escriure amb lletres d'or paraules plenes d'ombra sobre la meva pell...

...si és el cas que saps qui ets.




Comentaris

  • paraules per seguir buscant....[Ofensiu]
    perunforat | 22-05-2007

    tinc la sensació que les teves paraules m'han cridat...fff..una lectura fantàstica que he rellegit...rodejada de mots, d'infintes pàgines escrites, de silenci, de la màgia d'una bonica biblioteca...et regalo un trocet de la meves humils paraules que utilitzo per ser i seguir sent, per respirar i seguir respirant...

    i mentrestant...un somriure!

  • L'ombra, la llum i el so[Ofensiu]
    Unaquimera | 22-05-2007 | Valoració: 10

    Sé que no és per a mi, però si em permets l'atreviment, per uns moments em regalo les teves paraules, per a què em facin una bona ombra.
    I em passejo entre les línies que tu has escrit, per tal de gaudir del paisatge que has creat: així, caço al vol algun mot d'aquells que m'encisen, com ànima i carícia, però les escolto totes i cadascuna, per tenir el goig de paladejar com peten i freguen i vibren els sons que les composen, mentre les llegeixo en veu alta, tot procurant no contaminar les vostres soledats amb la meva presència.

    Per intentar correspondre al teu regal, que no per ser destinat a una altra persona deixa de ser un obsequi, t'envio una abraçada plena de llums i d'ombres i de paraules dites amb contrast però amb afecte,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Massagran

Massagran

18 Relats

34 Comentaris

21029 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Qui sóc no té importancia.
Què sóc, m'ho diràs tu.
Com sóc, amb el temps canvia.
Per què sóc, això sí és fotut.

Però et dono quatre pistes de les que solem donar:

- Vaig nèixer amb la "democracia", el 6 de Desembre del 1978.
- Aficionat, entre d'altres coses, al cant, la literatura, el teatre, les llengües i les persones.
- La motivació per escriure me la va donar la incapacitat familiar de mantenir les coses al cap més de tres segons. El pare duia sempre un llàpis a la butxaca i algun paper i jo el vaig imitar.
- Escric quan estic molt content o quan estic ben desanimat. La resta de mesos sóc gairebé l'home més feliç del món.
- No tinc parella...i els meus amics no entenen perquè...jo tampoc.
- Per davant de tot: Gràcies.
- Per darrera: Ho sento.
- I mentrestant: un somriure.

El meu correu:
socasterix@hotmail.com