Vull acabar amb mi

Un relat de: martaplanet

Vull acabar amb mi.
Vull acabar amb les penúries, les angoixes, les ganes de viure.
Vull acabar amb les llàgrimes, els somriures, les abraçades.
Vull acabar amb les paraules, els petons, les carícies.
Vull acabar amb mi.
Vull acabar amb cada tros de la meva ànima bruta i infecte.
Vull acabar amb cada gram de la meva carn podrida i asfixiant.
Vull acabar amb cada part de la meva memòria somniadora i irresistible.
Vull acabar amb mi.
Vull acabar amb tot el meu cos.
Vull acabar amb tota la meva família.
Vull acabar amb tota la meva vida.
Vull acabar amb mi, amb la persona patètica que he estat, amb la persona odiosa que sóc i amb la meva persona futura que no mereixo ser.

Comentaris

  • primer contacte[Ofensiu]
    joandemataro | 18-06-2010

    marta jo crec que has plasmat per escrit un estat d'ànim d'angoixa, però si és real pensa que els estats d'ànim són molt canviants, no cal acabar amb res simplement el que cal és canviar les coses, cercar novetats, parlar amb qui saps que et pot escoltar.... hi ha coses bones a la vida, cal buscar-les...

    una abraçada plena d'ànims

    fins aviat
    joan

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101131 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.