Vudu o magia??????

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
jana, aquesta soc jo i estic molt apunt de començar vacances. Arreplego papers, endreço la taula i fin d, aqui 3 setmanes, ai!!! No les flors tinc de regar les flors, no les puc abandonar, les apilo les rego i apa cap a casa, que l, oficina del gas natural pot esperar uns dies i tant.
El meu treball es aixo, mirar d, apuntar com mes persones al gas, res de particular, gens estrany, be fins que va passar aixo.
Despres de els dies de sol i aigua amb l, anima juganera torno al treball. Be les flors be, regar i les haurem salvat, pero aixo, que es aixo?????
M,apunten a mi, les dues de color rosa, afilades, gruixudes , una acabada en una boleta i l, altre amb un cuadrat. Que caram es aixo, a sobre la meva taula. Les guardare i ho preguntare a la Condol, al venir a fregar les ha oblidat, si aixo.
Al cap de mitja hora arriva, nena que son teves?? No ai ca, no les habia visr mai, segur que deuen ser de l, Agata, ella va venir a fregar tambe, dijous li preguntes.
Jo les guardo i al dijous l, Agata que es mes negra qu, el carbo, es torna blanca del esglai o crida.
Jana, no no son meves, aixo es Vudu del mes negra, al meu poble alla a Cuba les fan servir, desfeste d, elles.
Mira les llenço a la paperera del vestibul, ai mare de Deu Santissima, vudu i mes vudu.
Al cap de mitja hora es presenta la meva veina de la Farmacia.
Son teves oi??? Ningu llença aixo a la paperera, aquesta Agata, butzina. No no ho son pas, pero mira deixeles aqui.
Al vespre al anar cap a casa, passo per un brollador,l ,Agata diu que l_ aigua fa fora els mals averanyans, per lo tant les llenço. Ningu ho ha vist.
Al mati seguent, un marroqui vell, s, acosta a mi i diu. Tingui ahir ho va perdra a la font.
I veig que te a les mans, les maleides agulles de fer mitja.
Una acabada rodona i l, altre cuadrada, m, apunten a mi.
Començo a pensar en Vudu, Magia, o no??????

Comentaris

  • Això...[Ofensiu]
    AVERROIS | 19-10-2014 | Valoració: 10

    ...és màgia de la bona. El cas és que segurament les agulles volien que treballés una mica fent mitja. En el fons tenen el seu petit cor i de color "rosa".
    Bon relat de persecució agullera, si senyor!
    Mercés pels teus comentaris.
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

322245 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.