Vosaltres

Un relat de: solarin

A vosaltres, que mai heu patit per mi ni us ha interessat res de mi, que viviu només per vosaltres mateixos, creient-vos l'eix del món, un món que, en realitat, és putrefacte, ple d'enganys i d'egoisme, d'interès.
Vosaltres, la vostra superioritat, els vostres pobres arguments, tot el que us envolta: discussions absurdes, immaduresa, la preocupació per la vostra fingida reputació i la vostra inexistent moral.
Sacs de merda fastigosos. El temps invertit ja no me'l tornarà ningú, les vostres punyalades han deixat ferida però m'alegro d'haver obert els ulls a temps i allunyar-me del vostre petit imperi corrupte i carronyer, encara que ara estigui sola. Perquè ja ho diuen: millor sola que mal acompanyada.

Comentaris

  • valenta,[Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 17-10-2006 | Valoració: 10

    sense pèls a la llengua!

    Dónes la cara i no te n'amagues del que penses.

    Denuncies la hipocresia, ets inconformista amb la injustícia. Molt bé, solarin. Felicitats!!

  • Sense pèls a la llengua![Ofensiu]
    Ningú- | 06-10-2006 | Valoració: 9

    El teu relat m'encanta. Una critica directa a la societat actual en que vivim, l'expressió de la realitat amb paraules clares, sense pèls a la llengua.
    Has de pensar, però, que sempre hi ha un llum que brilla en la foscor, però potser mai brilla prou o no ho fa per nosaltres...

    Gràcies.

    Ningú.

Valoració mitja: 9