Vols veure-ho tot?

Un relat de: garbi24
Al llarg de la vida hi ha hagut mil maneres i formes d’acostar-se a una persona. Des d’una simple trucada telefònica que evita el sempre temible cara a cara, a aquell llenguatge de signes que una picada d’ull porta a una nit de passió, o provar-ho en l’anonimat de les xarxes socials que apliquen el primer filtre de saber si insistir, pots intentar arribar al seu cervell a través de concentració telepàtica fins que et surt fum del cap i et delata les intencions, escriure una carta plena d’intencions on pots buidar-te sense ser interromput, o fer córrer a traves del boca orella el que sents o voldries d’ella.
Però aquesta vegada era important, volia fer-ho bé, per això amb una trucada l’hi va fer una picada d’ull perquè mirés a les xarxes socials i endevinés que rebria una carta de la que tothom parlaria, per intentar esbrinar com seria el vídeo de contingut explícit on deixa clar el que sent. El ressò ha estat important, tothom vol veure el vídeo, però nomes ella esta convidada a veure’l.

Comentaris

  • Lligams[Ofensiu]
    Canela fina | 19-05-2016 | Valoració: 9

    M'agrada aquest lligam entre diferents vies de comunicació, connexions que totes duen al mateix fi, dir a algú: t'estimo. Tan se val la manera com dir-ho, cal dir t'estimo.
    Ens llegim ;)

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 06-05-2016 | Valoració: 10

    Un relat bonic i actual