Vols una flor?

Un relat de: Adeta

M'agradaria saber que et passa pel cap quan em gires la vista cap al no res. Que sents quan fa temps que no em parles ni amb els ulls, que vols aconseguir dien-me un silenci esgarrifós...

I vols saber com em sento?

Em passa que quan em gires la vista cap al no res, ploro ja que llavors tu no em veus... sento fred quan no em parles ni amb els ulls, aconsegueixo buidor quan em dius un silenci esgarrifós...

Però continuaré mirante per si de cas no em gires la vista, continuaré parlante fins i tot amb els ulls, continuaré buscan alguna cosa que trenqui el teu silenci tan ruidos... tan esgarrifós...

I jo no penso callar per si m'escoltes un moment i sents: T'estimo...

No em tanquis en el teu silenci, no t'amaguis en la teva foscor, que jo no em sé el camí per tornar a casa....

Vols una flor? (sé que em sents, encara que facis veure que no..)

Comentaris

  • Bones!![Ofensiu]
    Gorwilya | 16-08-2006 | Valoració: 9

    Buscant relataires que encara no hagués llegit, te trobat a tu. ;P
    M'ha agradat aquest text, tot i que és trist, però a la vegada és bonic. El què volies transmetre t'ha quedat molt ben plasmat!
    Només un petit comentari, que espero que no t'ofengui, he vist que en aquest relat i alguns altres que he llegit hi havia bastantes faltes ortogràfiques, res que no es pugui arreglar tornant a revisar el què has escrit.

    Petons i una abraçada!!

    Gorwilya

l´Autor

Foto de perfil de Adeta

Adeta

31 Relats

59 Comentaris

42274 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
HOLA! ja porto tres anys enregstrada aquí i encara que m'agradaria tenir mil i un relats no estic del tot descontenta. Crec que he escrit el que sentia quan ho sentia i gràcies aquest fet he pogut desfogar-me quan em calia fer-ho.

No sé si he millorat en el transcurs d'aquests anys però mai deixaré de ser qui sóc ni d'escriure i encara que no m'hen ensurti del tot bé...EI! que ningú és perfecte oi? Ni tan sols l'amor que nosaltres desitgem ^^

Sigueu feliços

Adeta