Vols un pastís?

Un relat de: AiDuS

No sé si vos passa el mateix que a mi... Vos agraden els pastissos?
Un pastís ben dolç, de textures suaus i agradables. Molt de sucre. Molta mel. Molta nata. Molt de xocolate. És tan dolç, tan agradable, tan bo...
Doncs a mi m'agraden els pastissos, però no massa carregats... Dóna'm una base de bescuit i una capeta de mel. No me'l recarregues amb massa neta, xocolate o sucre... M'embafa!

De vegades un troç de pa dur va millor... Sense aquella nata que se't fa pesada, sense aquell xocolate que t'agovia, sense aquell sucre que t'embafa!
Doncs a mi m'agraden els troços de pa dur... Dóna'm una punteta de pa d'ahir, sense oli ni sal. M'agrada, tant o més que el pastís...

Perquè de vegades a la vida val més un garrot que un jardí de floretes.

Comentaris

  • El pastís de Relats[Ofensiu]
    Rodamons | 19-05-2007

    Hola AiDus. Ara torne de Barcelona, de la presentació del llibre Erotismes som tu i jo; he parlat d'allò que comentarem de correu, de la unitat de la llengua i com en Relats des del respecte a la diversitat llingüística del català som el millor exemple de la unitat de la llengua.
    Potser no som un pastís ambafós, som més bé un pa d'air, però d'eixos de poble que a l'endemà estan millor.
    Un bes, bonica.

  • Bona crítica[Ofensiu]
    Roget | 19-05-2007 | Valoració: 8

    Solament m'ha faltat alguna cosa que em fera imaginar una situació en la que preferira aquest troç de pa d'ahir en lloc de voler el dolç pastís. ;)

    PS: Com m'agrada la part de baix dels pastissos! :P

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64479 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com