Vols ser amic meu?

Un relat de: frayle

Vols ser el meu amic?

-Vols ser el meu amic?. Aquestes van ser les primeres paraules d'en Roger que des de llavors ha estat un dels meus millors amics. Us explicaré la història...

Tot va començar el primer dia de classe de 4r. de Primària. La primera sorpresa va ser que havien arribat 4 alumnes nous: L'Andreu, en Marc, la Isabel i en Roger.

D'en Roger, el professor ens van explicar que era especial perquè tenia una malaltia anomenada Síndrome de Down que en aquell moment jo desconeixia. Per casualitat ens van seure junts.
Quan vaig arribar a casa els meus pares em van explicar què era això que tenia el meu company de pupitre i em van dir que era una malaltia que pel fet de que patien algunes deficiències, eren molt reservats i els hi costava molt fer amics.

L'endemà quan vaig arribar a col·legi vaig començar a intentar comunicar-me amb ell i sí, era bastant difícil.

Al arribar l'hora d'art va fer un paisatge meravellós; vaig descobrir que en Roger sabia dibuixar molt bé. Ja tenia una excusa per parlar amb ell. Vaig dir-li que el dibuix era impressionant. Ell va seguir com si res. Vaig estar tres dies intentant parlar amb ell, però no em feia cas. A les 5 h vaig sortir de col·legi ven desanimat però quina no va ser la meva sorpresa quan ell va venir corrents a regalar-me el dibuix que tant m'havia agradat i em va dir... Vols ser el meu amic?





Comentaris

  • Merci a tots els vostres comentaris^^ [Ofensiu]
    frayle | 10-10-2008

    Doncs això que ja m'estic preparant algún escrit per a vosaltres!

    Gràcies a vosaltres he pogut aconseguir molt!

    Ja m'han publicat 2 escrits un al llumiguia del poble i un altre al anuari de l'escola^^ Gràcies a tots de vrittat! de tot cor!!

    Qualsevol cosa^^

    frayle_cat@hotmail.com

  • molt be, noi[Ofensiu]
    ANEROL | 10-10-2008 | Valoració: 10

    àgil la lectura, sensible

  • És molt bonic[Ofensiu]
    Marina Ramírez Gallardo | 10-10-2008 | Valoració: 10

    El teu relat és molt bonic, m'agrada! :)

    Bém passa't per els meus relats i llegeix algun.

    Continua escribint, a mi també se m'oblidaven les histories que se m'acudien a la nit xD

    marina.

  • Has millorat.[Ofensiu]
    JOANPG | 10-10-2008 | Valoració: 10

    Has millorat i el relat imagino que és cert. Si fos fruit de la teva imaginació
    també crec que et servirà la meva experiència personal amb aquest tema
    tant delicat i tant poèticament tractat per tu.
    Tinc un nebot que té un grau de disminució psíquica d'un 98%. Creu-me
    que tot i la seva incapacitat és capaç d'entendre qui el va a veure, qui el tracta amb
    estimació i qui es pensa que no entén res i en passa . Va perdre el seu pare
    ara fa tres anys i el recorda com si el veies cada dia. És feliç quan el visitem i
    quan el triem per dur-lo a la platja, o a casa o de passeig.
    Es posa trist si li expliquen que algú, per malaltia o d'altres raons, no el pot
    visitar i la seva cara reflecteix la alegria quan el veu.
    Si és cert el que ens expliques, creu-me que has trobat un bon amic.

    Felicitats pel relat.
    Una forta encaixada de JOANPG.

  • Benvingut a RC![Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 06-08-2008 | Valoració: 10


    M'has cridat l'atenció, perquè escrius i ten quasi la mateixa edad que jo , jo en tinc un any menys.

    En quant el relat és molt tendre, en l'escena d'un nen especial que necessita l'ajut dels altres.

    Gràcies, que passis bon estiu, et convido a que miris els meus relats.

    Salutacions.
    ullsblaus1

  • Un relat entranyable![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 17-07-2008 | Valoració: 10

    Aprofita la imaginació que tens i no deixis d'escriure.
    Benvingut a Relats!
    Un petó.
    Nonna_Carme

  • Vas millorant[Ofensiu]
    JOANPG | 16-07-2008 | Valoració: 10

    Molt bé noi. El relat-conte que ens presentas és entendridor pel seu contingut tant noble i dificil de trobar avui en dia i menys en joves.
    Segueix donat-se regals d'aquesta mena. Endevant!

    Una forta encaixada de JOANPG.

  • oohhh![Ofensiu]
    faldudeta_8 | 06-12-2007

    Hola! Sóc una noia de 15 anys!
    m'ha agradat molt el teu text d'avui!!!
    realment no n'entenc massa, però... la qüestió és que m'ha encantat!!!

    petons!!!
    segueix escribint així!!!

    PD: et fico als meus autors preferits!

Valoració mitja: 10

l´Autor

frayle

3 Relats

15 Comentaris

4242 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Tinc 14 anys i m'encanta imaginar-me histories abans d'anar a dormir ! Peró sempre s'em oblidava i un dia vaig decidir apuntar-les .