Vols… amor meu?

Un relat de: mjesus

Són les dues de la nit. Sent el soroll de la clau a l'entrada de l'apartament. La Núria tanca el llum i deixa el llibre que llegeix a la tauleta de nit; fa veure que dorm. L'Eduard arriba tard, com sempre. Arraulida al llit, intenta esbrinar cada pas que fa. Percep com tragina per la casa: el soroll de la cisterna del lavabo, el dringar dels gots a la cuina, i finalment sent l'escalfor del seu cos que se li arrapa.

-Estàs desperta? -li xiuxiueja.
-Mmmmm?
-Vols …amor meu?
-És tard i tinc son -respon amb un to eixut.
-Collons! Collons! Sempre igual! -crida, tot colpejant amb violència el capçal de llit.

La Núria serra les dents, esporuguida.

-No pots negar-te un cop més. Em tornaré boig. Sóc un home i tinc les meves necessitats.

Un silenci tens s'escampa per la cambra, com si fossin dins un globus a punt d'esclatar. L'Eduard intenta canviar d'actitud, li acarona els cabells d'atzabeja, llargs i brillants, estesos damunt els llençols.

El cos d'ella tremola: coneix aquell gest. El seu home s'aboca feixuc a sobre seu, com una planxa. La besa, i ferotge la pressiona amb les cuixes per evitar que s'esmunyi.

-No, no, deixa'm, si us plau - crida mentre l'esgarrapa amb les ungles.
-Si, crida…-fa ell mossegant-li els llavis- com me la poses de dura!
La penetra amb violència com un animal, i ella es queda ajaguda i rígida, amb la mirada perduda. Nota aquella humitat calenta entre les cames que la fa basquejar. Per fi …s'ha acabat.
-Ets un desgraciat, un merda! -li etziba escopint-li la cara.
-Va, que tu també t'ho has passat bé! Com m'agrades, gateta!-amb un gemec sord.
-Cabró! Això té un altre nom. Et denunciaré! Ja no puc més!
-Ahahahaha, no et creurà ningú! Jo sóc qui mana aquí… i allà!

La Núria no veu cap sortida. El dolor li fa crostes del desfici del seu home. No hi ha cruïlles per on escapar. L'odia a mort. Maleïda l'hora que va deixar-se seduir per aquell "bon" inspector de policia!

Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Un relat...[Ofensiu]
    Vesna | 03-04-2008 | Valoració: 10

    Molt real, molt ben escrit.
    M'alegra haver-te descobert i tenir la oportunitat de llegir-te. Ho seguiré fent doncs crec que val molt la pena fer-ho.
    Una abraçada
    Thaïs.

  • vols..?[Ofensiu]
    sucdetaronja | 22-07-2007

    molt real. per què pregunten si després fa el que vol? no ho entenc.

    m'ha agradat.

  • gypsy | 22-07-2007 | Valoració: 10

    malauradament no és ficció.
    Molt ben escrit, com és habitual en tu, tens cura amb els mots, molta. Malgrat el tema, hi ha una tendresa invisible però sonora, són els teus mots que embolcallen els dolors per acaronar-los i restar cruesa a les realitats.

    Una abraçada!

    gypsy

  • Hi ha amors que maten![Ofensiu]
    Unaquimera | 10-12-2006 | Valoració: 10

    Un relat dur, que fa esporuguir perquè la teva prosa per met a les paraules arribar directes al cor de la lectora.
    Potser també perquè els diàlegs són tremendament realistes, tant com el silenci, els tremolors o la violència...
    Potser perquè, al final, quan sembla que la ràbia i el fàstic de la dona li han permès la decisió d'obrir la porta i aixecar la veu, la resposta d'ell ofega la possibilitat...

    Molt bon relat, mjesus! aquest cop final té un efecte contundent de veritat! Desencadena tot un seguit de situacions en la ment de qui el llegeix... Com diuen, hi ha amors que et maten!

    El teu amor per les paraules, però, dontinua donant molt bons fruits...

    Té, una abraçada bona boníssima per a tu,
    Unaquimera

  • Posa la pell de gallina[Ofensiu]
    F. Arnau | 06-12-2006 | Valoració: 10

    I el cas és que passen aquestes coses a cada dia. Però està bé fer relats tan crus com el teu, i també poden servir per ajudar a denunciar situacions semblants.

    Una forta abraçada!... i endavant!

    FAiX

  • hola!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 05-12-2006 | Valoració: 10

    Hola noia! Ostres, un relat molt dur i colpidor, però realment bo. Crec que reflecteixes molt bé tota l'escena, perquè quan l'estava llegint m'ha arribat i he odiat aquest fastigós inspector de policia. El final, un detall encara més dur, però que només és un exemple de la cruel realitat...

    petons!!

  • Felicitats![Ofensiu]
    angie | 05-12-2006

    Pel relat i pel premi de caçadora de panellets.
    Aquesta història carregada de cruesa i dominis la trobo gairebé rodona : començant pel títol, perfecte.
    I hi ha una expressió : el dolor fent crostes... que m'ha encantat.
    Trobo que és difícil recrear una situació així i tu te n'has sortit.

    Un petó (i records de la Laia)

    angie

  • Coses[Ofensiu]
    | 04-12-2006

    que mai no haurien de passar. Coses que el temps hauria de corregir a la societat, però de moment no se'n surt, i sovint sembla que ho empitjora i tot.

    Quant al relat en si, m'ha semblat directe, clar, tal i com s'escau per a explicar una situació com aquesta.

    Dan

  • Llibre | 04-12-2006

    Un bon relat.

    Bé... corregeixo la meva impetuositat: a mi m'ha agradat.

    Mostres una situació crua de forma nítida i precisa. I malauradament, l'anomenada "violència de gènere", no sempre es dóna en forma de maltractaments i assassinats. Moltes més vegades de les que volem reconèixer la tenim ben a prop, tancada en la intimitat, de portes endins de les cases dels nostres veïns. O de les nostres pròpies, però no ho volem reconèixer.

    Crec que fan falta més relats com aquest per copsar una realitat davant la qual tanquem els ulls.

    Un petó,

    LLIBRE

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de mjesus

mjesus

42 Relats

245 Comentaris

64612 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
*

R en Cadena

"La senyora Unaquimera em va encadenar i jo he passat la cadena a la Sra. Baiba Liepa, al Sr. Xavier Valeri Coromí, la Sra. jacobé, el Sr. Filalici, la Sra marga i la Sra. Elvira"
Li heu d'agrair a l'EmmaThessaM!
(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Taller d'escriptura a relats en català:
Per qualsevol informació aneu a la web: http://es.geocities.com/tallerrelat





clar_lluna(arroba)yahoo.es
trasgrafica.com