Voldría

Un relat de: plomaipunt

I em voldría apropar a tu en la matinada... amb la feblesa de la ploma... amb les gotes de la pluja que remullen els meus llavis...
Trobar-te al meu costat i defallir en cada abraçada... cercar el teu cos amb les ganes del meu cor calent... pujar,esglaó a esglaó... tots els nivells del teu èsser...
Voldría descubrir el teu amor sota les meves ansies... sentir la teva pell enganxada a la meva... i despertar al teu costat en cada albada... acariciant cada racó de la teva ànima...
Mirar-te sols amb aquella mirada que t'encén...y en cada bes arribar al cim del plaer...

Comentaris

  • Desig[Ofensiu]
    isa gracia | 17-07-2006 | Valoració: 9

    Delicios amb el desig que s'escapa de les lletres i traspassa els ulls de qui ho llegeix, fent-li sentir també, desig.

  • Pes o pauses.[Ofensiu]
    buscador | 17-07-2006 | Valoració: 10

    Paraules que pesen com les plomes, que acaronen l´oïda, que desitgen amb fervor i passió...pauses.
    Una abraçada ben gran

  • joujoujou[Ofensiu]
    arvit | 12-07-2006

    uaaaaauuuu, esto me poneeeee, quina temperatura que s´agafa per aquí...uhuhhhhh

  • sexualment seré[Ofensiu]
    gypsy | 10-07-2006 | Valoració: 10


    molt civilizat, com a càmera lenta, com bellesa reconstruïda poc a poc, amb lenta precisió.

    Sembla inacabat, com si hagués de continuar en un altre poema.

    gypsy

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de plomaipunt

plomaipunt

3 Relats

8 Comentaris

4199 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Paraules al vent...

Escolta les meves paraules...surten del cor i de l'ànima...es troben en la foscor de la nit...aprop de la lluna complaent, com el meu desitg...

S'intenta fer poesia...s'intenta fer prosa...i no sempre s'aconsegueix...

Llunes de paper...plomas subtils y lletres bellugadises en el meu espai de tremolors...


..............................
Em pots trobar per aquí :
http://plomapunt.blogspot.com/
i si rebusques...n'hi més...
................................

Últims relats de l'autor