Vola cap a mi

Un relat de: papallona

Una rosa damunt l'escriptori
dibuixa la teva cara
i amb un gest d'enyorança
cau una llàgrima sobre les fulles.

El silenci de la cambra em crema el pit,
com foc electritzant
que va baixat lentament,
encén tots els pors de la meva pell

Intent apagar aquelles carícies
que desisteixen a fugir,
se m'han quedat marcats
els teus dits sobre la meva pell nua.

No vull esborrar el teu record,
tan sols vull poder fondre'm amb tu
i escriure un nou inici,
sense cap obstacle.

Vola, àngel blau, vine a rescatar-me,
només tu pots convertir en tendresa
l'amargor que se m'ha quedat
sota la pell.

Sé que tu també em vols,
escapa de la gàbia,
vola cap a mi,
jo et puc donar escalfor.

Comentaris

  • és preciós![Ofensiu]
    jOaneTa | 16-12-2006 | Valoració: 10

    Hola. He vist aquest relat a relats a l'atzar i m'ha cridat l'atenció.És maquíssim noia! m'encanta. Senzill i dolç... meravellós.
    Un petó.

    jOaneTa

  • gràcies[Ofensiu]
    jaumesb | 03-10-2005

    gràcies per llegir-me, i per les teves paraules.
    he fullejat la teva poesia, pens que estàs en un moment de recerca, no sols poètica, també personal, et desitg molta sort i no tinguis por, la bellesa et dóna la mà, no la rebutgis.

  • quina gran descoberta...[Ofensiu]
    AtzaVaRa | 17-06-2005

    les teves paraules!! M'ha agradat molt aquest poema, sobretot la imatge de la rosa sobre l'escriptori i la llàgrima...no sé, m'ha transmès molts sentiments. No sé per què dius a la biografia que els teus relats no són prou bons. Jo et faig la proposta de canviar la frase en què cites això per alguna altra més personal, més intensa...( és tan sols una proposta, eh? xD!)

    Apa, a continuar escrivint!
    Una abraçada,
    AtzaVaRa

  • Aina love![Ofensiu]
    Heura | 10-06-2005 | Valoració: 9

    M'encanta llegir coses teves, i t'ho diré tots es pics q vulguis: no t'aturis mai d'escriure!!! Esper q me facis cas. Aviat mos veurem, i segur que aquest estiu serà massa.

    Un bessot molt gran, t tornaré a escriure

  • És magnífic[Ofensiu]
    brideshead | 09-06-2005

    com has sabut expressar aquest teu desig que ell torni, que voli cap a tu...

    "Una rosa damunt l'escriptori
    dibuixa la teva cara
    i amb un gest d'enyorança
    cau una llàgrima sobre les fulles"
    ...
    una bella imatge que ens transmet a la perfecció tot l'enyor que sents per la persona estimada, gairebé me l'has fet sentir a la pròpia pell.

    Molt bé, Aina, et felicito!

    Una aferradeta!

  • Guspira | 09-06-2005

    Molt tendre aquest poema! M'ha agradat molt... sobretot...

    No vull esborrar el teu record,
    tan sols vull poder fondre'm amb tu
    i escriure un nou inici,
    sense cap obstacle.

    Preciós!! Tant de bo es complisin els nostres desitjos!! Anims, i segueix escribint!!

l´Autor

Foto de perfil de papallona

papallona

16 Relats

80 Comentaris

28670 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Hola, el meu nom és Aina i vaig néixer dia 20 de setembre de 1987. Visc a la planura de la magnífica illa de Mallorca, a un poble de la zona nord.
La gent que no em coneix me sol dir que soc molt tímida, i la gent que em coneix creu que soc molt extrovertida, no tenc terme mig. Potser aquesta és la principal de les meves carectarístiques, no sé... tampoc ho aniré a cercar...
M'agada molt escoltar música (sobretot si és d'Antònia Font), ensumar l'olor de la terra després de ploure, caminar per la sorra, nedar a la mar quan fa una calor sofocant, tenir converses sobre cap tema en concret, pendre el sol a la tarda, que em xiuxiuegin a l'orella, pintar i escriure. Hi ha molta gent que es sorprén que jo escrigui, no ho sap pràcticament ningú, però és que consider que els meus relats no són prou bons i per això m'avergonyeix una mica mostrar-los als amics.
M'he decidit de subscriure'm aqui perquè una amiga m'ha animat, i m'ha aconsellat que no deixi mai d'escriure. M'agrada escriure, però no m'agrada el que escric, per això agrairé els comentaris que em pogueu fer, gracies!!!