VIURE és molt.

Un relat de: Joan G. Pons
VIURE


Dosis positives, molt curtes amb certa intensitat.

• Viure és gaudir del fet de viure.
• Viure és ser conscient de tot que faig vivint.
• Viure no es viure amb esforç.
• Viure és viure i gaudir d’aquesta realitat.
• L’esforç és un recurs, una segona alternativa. Un savi pla B transformadora.
• I també una resposta lluminosa, quan hi ha foscor o solitud.
• Viure amb esforç cansa, esgota i acabes sense ganes, sense esforç i gairebé sense viure.
• Valoro l’esforç i també connecto i m’enriqueixo amb l’esforç dels altres.
• L’esforç una tecla que jo decideixo “polsar” sense pressions (manca d’esforç) (esforç sense resultats immediats).

Comentaris

  • Tens raó, viure és molt...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 13-10-2013 | Valoració: 10


    No és fàcil saber viure, quantes i quantes vegades patim inutilment, ens enfadem sense cap raó, estem de mal humor, no ens acabem de sentir a gust amb algú o amb alguna cosa i un llarg etc...

    En el meu cas, al llarg de la vida he anat fent reflexions sobre tot això que t'exposo i molt d'acord amb mi mateixa, fa anys que procuro canviar el color de les coses que em venen fosques. Sempre hi pot haver un moment de dolor o de patiment però en tots els fets que et poden succeir i donar un malestar evitable, procuro "passar de llarg" i prendre-m'ho de la millor manera possible. T'asseguro que és quan he aprés a ser feliç de veritat i això és impossible si no és un mateix el que s'ho proposa i arriba a aconseguir-ho!

    Molt bones reflexions Joan!

    Una abraçada.

    Gemma

  • tot està...[Ofensiu]
    joandemataro | 11-10-2013

    en trobar l'equilibri , joan

    viure amb esforç però sense esgotar-se

    salutacions ! ;-)