Viu!

Un relat de: Masvidal_MMIX
Si la vida és un bucle que no té mai final. Si tot allò en el què has fallat sempre, continua fallant igual. Si no ets capaç de llevar-te i esforçar-te de valent pel què vols, per allò que anheles. Si busques un canvi en el que no creus. Si plores en silenci, o en soledat, perquè no et veus amb cor de fer-ho d’una altra manera. Perquè no et pots obrir a un món al que contínuament fas veure que et presentes tal i com ets. Si la teva boca sempre respon paraules que tu ni tan sols estaves pensant. Si sents que vols estar en companyia, però alhora que la soledat és la teva única companya. Si creus que mereixes una altra vida, però en el fons el que creus és que no mereixes la teva vida. Si et sents bé, però fatal; feliç, però enfonsat, quan t’afalaguen. Si sents tot això, aixeca’t! Lluita! Crida! Plora ben fort! No deixis que res apagui la teva veu! Fes el ridícul! Canta-li al cel! Juga dalt la terra! Deixa’t dur pel foc! Sigues lleuger com el vent! Ràpid com el llamp! Dur com el titani! Flexible com el bambú! Sigues tot i no sigues res! Sent el so de la vida com truca a la teva porta i no pensis, no sentis... Viu!


Viu

Comentaris

  • Hola [Ofensiu]
    Annalls | 29-11-2012

    Hola, i perdona que no et dongues les gracies abans, ho vaig fer, però directament al poema que em vas comentar. Ara ja se que no arriba , així. Les gracies sont per explicar-me com pujar fotografies.
    Anna

  • Preciós[Ofensiu]
    elenam | 17-11-2012

    Un relat preciós i ple de vida, a mida que l'anava llegint m'agafava més i més optimisme, un cant a la vida ple d'amor, d'entusiasme, d'alegria...
    Et felicito!!!

  • Guai !!![Ofensiu]
    Annalls | 16-11-2012

    Molt bé, caram quina força , quina canya que portes!!!!
    Anna


    Em pots fer un favor? Com es fa per penjar fotos en els relats?

  • ple de vida[Ofensiu]
    Llop_del_Nord | 12-11-2012

    Escrit amb tot el valor del món, amb tota l'energia i amb tota la llum. És sorprenent com es pot tocar el cor de les persones amb el poder de la paraula. Preciòs.

  • dibuixantsomriures | 12-11-2012 | Valoració: 9

    A mesura que anava llegint el meu estat d'ànim anava canviant.
    Gràcies pel relat i enhorabona!

  • Bona feina!![Ofensiu]
    polamat_ | 10-11-2012 | Valoració: 7

    Hola Masvidal_MMIX , m'ha agradat llegir el teu assaig sobre la vida. Es desprèn molt de positivisme i si, la teoria la tenim, ara només falta passar-ho a la pràctica.. i viure!! :)
    Llegeix-te el meu assaig: ''Perspectives'', si vols. És semblant però diferent.
    Molta llum!

  • Cert,[Ofensiu]
    Masvidal_MMIX | 09-11-2012

    quan et mires la vida amb optimisme i alegria, això es transmet i ajuda a les persones que t'envolten. En un ambient que inclina a la vergonya i a la por a fer el rídicul, ja va siguent hora que ens divertim una mica i alleugerim el pes de les nostres vides.

    Gràcies pel comentari ;)

  • Anaïs | 09-11-2012

    Hola!
    Un clam al positivisme, a no deixar-se endur per aquest temps i per intentar surar entre tant problema i maldecap, alguns de greus, degut a l'economia i a la vida en sí.
    Posar-se el nas de pallasso ajuda tant al que ho rep com al que ho fa.
    Un somriure,
    Anaïs

l´Autor

Masvidal_MMIX

4 Relats

14 Comentaris

3593 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00