Violència no és un nom de flor

Un relat de: Tiamat

M'aturo al mig del carrer. Clavo una mirada a la dreta. Una altra a l'esquerra. Els cotxes frenen. Un home s'espanta, i s'amaga darrere un quiosc. El meu peu retruny contra el terra. Una dona s'ajup. L'altre peu fa tremolar l'asfalt. Es fa silenci. Alço la pistola enlaire, amb el braç estirat. Es sent un xiscle. El baixo formant un angle recte. Apunto dins d'un cotxe. Pam. Una bala surt de dins la pistola, travessa el vidre i es clava al front del conductor. El seu cap cau sobre el volant. Torno a aixecar la pistola amunt. Em giro. Abaixo el braç de nou. Apunto a una àvia que intenta córrer. Pam. La bala es clava a la cama. La vella cau a terra. Una altra bala. Pam. Just al mig del cap. Altra vegada, la pistola mirant enlaire. Em giro. Abaixo el braç. Apunto un gos que tremola darrere un arbre. Pam. A l'estòmac. El gos taca l'arbre de sang. El braç, amunt. Giro. El braç, avall. Apunto a un jove. Pam. La bala li toca el pit. Es desploma contra el terra. Apunto de nou enlaire, giro, i llavors la pistola mirant endavant. La dirigeixo cap un nen abraçat als braços d'una dona. Pam. La bala surt, travessa el cos del nen i s'atura dins la dona. Aquesta cau sobre el nen, que plora. Torno a alçar la pistola cap al cel. Giro, giro sobre mi mateix, fins que veig el següent objectiu. Apunto cap a un militar. Pam. La bala li forada el cervell. Moro.

Comentaris

  • Tens raó[Ofensiu]
    Linkinpark | 09-11-2004 | Valoració: 9

    NO A LA GUERRA, Sr Ansar. és molt bo el relat. Jo en buscava un humorístic dels teus, però bé.
    M'ha commogut molt, ets molt bona TIAMAT.
    També és força original.

  • Diguem NO a la violència[Ofensiu]
    AnNna | 01-11-2004 | Valoració: 9

    Sempre en contra de la guerra i a favor de la pau. Sempre.
    M'ha agradat. Frases curtes, com em deia sempre una professora d'història. Bonic final. Sí, Laura. Sempre endavant.

    <>

  • sí a la pau[Ofensiu]
    Shu Hua | 29-10-2004 | Valoració: 9

    molt bon relat i molt bona crítica. el final sorprenent

  • molt bò, sadic, xo bò[Ofensiu]
    FRAN's | 28-10-2004

    m'ha conmogut, sobretot el dispar de la cama de l'àvia i la penúltima, la de la ,are i el seu fill.

    realment captivador

    No a les guerres

    FRAN's

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

679786 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.