Violència de gènere (i nombre?)

Un relat de: inadaptat

Estic a la meva habitació, fent els deures d'anglès. De cop, entre 'pasts simples' i 'pasts continuous' sento els veïns que es barallen:
-Gossa de merda, sí, sí, gossa, para de cridar, histèrica, que ets una histèrica!
Qui deuen ser? La veu no sembla que vingui de baix. I de dalt...impossible, perquè hi viu un home sol...Potser són els veïns del costat, però només venen els caps de setmana, i avui és dilluns.
-M'hi jugo el que tu vulguis que em dones la raó, m'hi jugo el que tu vulguis. M'hi jugo els pebrots, si vols, que si t'ho demano em dones la raó!
Sento una veu femenina que crida, però no puc entendre que diu. Tenco els ulls per concentrar-me millor en la discussió, però no aconsegueixo entendre-la.
-Qui et penses que ha pujat a la meva família? I a la teva? Per això! Per això! Per això! Ara tu em dones la raó! Perqué la teva mare sap el peu que calçes! Perquè ja sap que no has treballat mai!
-Una merda!
La primera frase que entenc de la gossa histèrica i...flaas! Sento una bufetada.
-No has treballat ni treballaras mai! Que ja et conec! No, no, no. Deixa de cridar, que demà l'Andreu ha d'anar a treballar. Però tu, com que no has treballes ni treballaras mai...
L'Andreu? Al bloc no hi viu cap Andreu!
-Una merda! Puta, que ets una puta! Puta, puta, puta!
La dona crida cada cop més, entre llàgrimes i sanglots.
-Que no Glòria, collons! collons! Que no has treballat en ta vida, que jo sempre t'he mantingut! Que no? No? Mira que arribes a ser filla de la gran puta!
Sento un crit eixut, no exageradament fort i agut, però nítid. I, de cop, s'acaba la discussió. La dona deu estar estirada al terra del menjador, apunyalada, amb els ulls en blanc i espuma a la boca, intentant demanar a ajuda, sent conscient que la única persona que pot fer-ho és la que l'ha apunyalat. En canvi, l'home deu estar estirat al sofà, fumant-se una cigarreta i pensant: Merda, si la Glòria és morta...qui netejarà la sang?

Comentaris

  • partisana | 20-03-2006

    Molt bo rogereeet jejejje ens veiem algun dia!!!
    Salut i revolta...q el patriarcat ens afecta a tots i totes...
    Petons!

  • impactant[Ofensiu]
    Azalea | 19-03-2006 | Valoració: 9

    Genial al final.. quina sang freda!!!

  • qui netejara la sang?[Ofensiu]
    patim patam patum | 18-03-2006

    roger..ets genial escrivin!!
    kontinua aixi...
    el final m'ha encantat

  • SieMenS | 02-02-2006

    Síí! M'encanta aquest tema! Bé, no! xD No m'encanta, al revés, em cabreja moltíssim, però bé..el que m'agrada és que la gent hi escrigui en contra.

    Roger! xD Ripoll! Mééés o menys, relativament a prop de Taradell!

    Ara ja sé perquè em sortia PauLa*! Havia posat a firmar amb un pseudònim! xDD I clar..

    Ara aniré a llegir-te una micona més!

    Vinga, petoons!

    PauLa*

  • ja saps[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 01-02-2006

    què en penso....
    endavant amb la lluita antipatriarcal, company!!!!!
    una abraçada1!
    Sílvia

  • mar_i_ska | 31-01-2006

    he tornat a tornar =P

    molt bo, m'ha agradat molt.. per desgràcia això passa quasi tots els dies... i és tan real.. que pareix mentida.

    tu, salut!

l´Autor

Foto de perfil de inadaptat

inadaptat

12 Relats

42 Comentaris

18360 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
He mort...

urogu@hotmail.com