Vida senzilla?

Un relat de: Yanira
Quan l’amor t’obliga a mirar enrere per a mantenir-se com a real... Vàlid, existent i tangible. Quin sentit té?
Perquè no queda en mi gravada la sensació de tranquil·litat? D’unió? Perquè intervenen les pors? Perquè una bicicleta circula i s’adapta al seu entorn simplement per com està estructurada i jo necessito de motivació, empenta i valentia? Perquè ningú no intervé per a mi, com si fos una bicicleta que ha de ser conduïda?
Ambicions, frustracions, expectatives... i mesclat entre aquest còctel emocional, el record del tu i jo junts.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Yanira

Yanira

9 Relats

13 Comentaris

6410 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Aprofito aquest espai per agrair a tots els lectors i relataires els vostres comentaris sobre els meus relats. Sobretot quan es necessita una empenta per creure en un mateix. No obstant, i si us ve de gust, us animo també a criticar-los, sense que us pugui saber greu res en absolut. És impossible escriure a gust de tothom, però com a la majoria de nosaltres aspiro a la millor versió de mi mateixa, i agraeixo enormement el temps que dediqueu en la vostre lectura o en escriure'm unes paraules.
Així que, de tot cor, moltíssimes gràcies. I espero, si més no, saber fer-vos disfrutar.