Viatjant amb el meu cosí

Un relat de: misternano
Tot va començar amb una reunió familiar, un dinar a la casa de camp dels meus oncles un diumenge de primavera, com moltes que solíem fer al llarg de tot l'any. Som una família que es veu amb molta freqüència i que tendeix a relacionar-se més cap a dins que cap a fora. Per descomptat moltes famílies estan unides però aquí és com si ells fossin realment el meu grup d'amics: jo surto de festa o vaig al cinema amb les meves cosines, li explico els meus secrets a la meva tia, ens fem visites freqüents, ...

A més en el meu cas concret s'accentuava més ja que sóc bastant tímida. Ja ho era de nena i en començar l'adolescència es va tornar pitjor. Sempre vaig rebre molta atenció dels nois i això em tirava bastant per darrere, tant per relacionar-me amb ells com per relacionar-me amb altres noies. El meu cos es va desenvolupar molt aviat i sempre anava un pas per sobre d'elles, hi havia enveges ia més ser diferent no és bo en aquesta fase de la vida. També en aquesta època vaig tenir una experiència traumàtica que potser explicaré algun dia. Així que amb 24 anys només he tingut un nuvi i que a més va ser una relació que no va ser massa bé. Els comentaris de la meva família, que em resulten bastant molestos per cert, eren sempre en la línia de per què no em trobo un nuvi, que com estic soltera sent tan maca, que havia de casar-me i tenir fills. La veritat és que sí que em cuido molt però més per mi i per veure guapa que per agradar a ningú. Intento menjar bé i m'encanta fer exercici, i tinc una bellesa natural que he d'agrair als gens de la meva mare (som com dues gotes d'aigua)

Aquell diumenge estavem les dones de la família dins de la casa preparant el menjar mentre els homes com de costum al jardí prenent-se unes cerveses i parlant de les seves coses. Va sortir el tema dels viatges i jo com sempre els explicava a les noies que m'encantaria estar sempre viatjant, que era la meva il·lusió encara que amb prou feines ho feia. Sobretot per no tenir realment amb qui. Fa alguns anys viatjava amb dues de les meves primeres però ara una ja té fills i l'altra encara no però viatja amb el seu marit. Em deien que viatgés sola, que moltes noies bingo porno ho feien, però aquesta opció ni me la plantejava. M'avorriria i em faria por anar per aquí sola.

Casualment després, en el menjar, ja amb tots, el meu cosí Pau parlava també de viatges. Li preguntaven com estava perquè acabava de trencar amb la seva nòvia, i parlant del tema va dir que tenia ja preparades i pagades unes vacances amb la seva noia per a l'estiu, i que ara se li havia caigut el pla. Uns li deien que ho cancel·lés, altres que s'anés sol, d'altres que es busqués algú ... i llavors la meva tia Beatriz va deixar anar així sense més, que em convidés a mi a viatjar amb ell, perquè jo estava desitjant viatjar i no tenia amb qui. En aquell moment vaig pensar "terra, trágame!". Jo vermella com un tomàquet, envoltada de tanta gent, i la meva tia posant en evidència les meves dificultats per tenir una parella o algú amb qui viatjar. La mirada que li vaig llançar a la meva tia era evident. A la gent curiosament li va semblar una bona idea. Després es va canviar de tema i ja la meva vergonya va ser remetent.

Després de dinar com sempre la gent estava per aquí de peu amb el seu cafè o la seva copa o el seu cigarret a la mà, fent grups més petits per xerrar. En un d'aquests moments em vaig quedar sola amb Pau, i ens tirem uns riures amb el que havia passat en el menjar. Era molt maco i sempre m'havia caigut molt bé encara que no teníem una relació molt propera. Era 3 anys menor que jo, alt i prim, amb carisma i bona conversa. No sé si pel vi del menjar, l'ambient relaxat, o la "pressió" dels nostres familiars, vam acabar tots dos mig quedant en finalment sí viatjar junts ... mai hagués imaginat que aquell dia anava a acabar així.

Els següents dies vaig ser jo la que li escrivia a ell intentant treure el tema de conversa del viatge. I és que estava inquieta, nerviosa, i desitjant una escapada. Per cert, que el viatge que ell tenia ja reservat era a Lisboa, un viatge senzill en no ser molt lluny i no ser car. Em feia una mica de preocupació que trobés a una altra persona abans que jo li confirmés. Però no era així, i es notava que ell volia anar amb mi. Aviat sense confirmar-expressament estàvem fent preparatius i planificant els molts aspectes del viatge. I ja va ser definitiu quan vam canviar el titular del bitllet de la seva ex i el vam posar al meu nom pagant una petita taxa. Tothom a la família estava content, millor que veure a dos dels seus membres sols, almenys que es fessin companyia ia més viatjant pel món.

Uns mesos després (que em van fer eterns), ja a l'estiu, va arribar el dia. Pau i jo vam quedar directament a l'aeroport. Jo em deixava portar per ell en cada control que havia de passar, ja que ell tenia més experiència que jo en això dels vols. En l'espera ja a la porta d'embarcament jo tenia por que en moments com aquest ens quedéssim sense conversa, al cap ia la fi no ens coneixíem tant l'un a l'altre, però no va ser així, ell sempre trobava alguna cosa divertit o interessant sobre el que xerrar. Quan travessem el finger i vam entrar a l'avió ja va ser el punt d'inici oficial del nostre viatge.

En tots dos aeroports, vols, i en l'arribada a l'hotel Pablo va ser molt cavallerós, portant la meva maleta que era el doble de gran i pesada que la seva, deixant-me passar primer, preocupant-se per la meva comoditat, ... fins i tot no era res agafat amb els diners i s'oferia a pagar ell moltes de les coses, la qual cosa em venia molt bé donada la meva economia (ell treballava però jo estudiava). L'habitació era preciosa, amb vistes al riu que ja és gairebé mar; amb dos llits individuals és clar.

La primera tarda nit ja vam sortir a passejar i veure coses i vam sopar en un restaurant preciós i tot molt ric, em vaig sentir molt bé, relaxada gaudint de les vacances, veient món i en bona companyia. Notàvem que tothom ens prenia per una parella, tant taxistes, gent de l'hotel, cambrers, guies, ... era una mica estrany però era normal. Aquesta nit a l'habitació va ser una mica estranya per a mi, jo mai he viscut amb un noi i em feia estrany que em veiés en camisa de dormir o embolicada en una tovallola en sortir de la dutxa.

Els dies següents van ser en la mateixa línia, vaig estimar cada part d'aquest viatge i em vaig alegrar molt d'haver acceptat aquesta plaça lliure que va deixar l'ex de Pau. La ciutat preciosa i romàntica, el temps va acompanyar, i el menjar em tenia meravellada. Trobem algunes altres parelles espanyoles i fèiem algunes coses junts. Tots ens prenien per nuvis o matrimoni, i nosaltres sempre aclarint que érem cosins, encara que de vegades ja ni ho dèiem perquè realment era igual.

Un dels dies vam aprofitar per anar a una platja propera, ja que a la nostra ciutat no hi ha platja. Em feia una mica de objecció estar en bikini davant d'ell, encara que no tingui res de què acomplejarme, ans al contrari, però al cap ia la fi és com estar en roba interior. Vaig poder veure el cos de Pablo sense samarreta i sembla que es cuidava prou, amb un cos tonificat però no en excés. La veritat és que la dona que pogués estar amb ell seria molt afortunada: guapo, treballador, bona gent i divertit webcam xxx. De fet si no fossim cosins seria perfecte per a mi, perquè a part de tot això, ja tenia confiança amb ell i ell semblava passar-ho bé amb mi i que jo li queia bé, i aquestes dues últimes coses són les que a mi més em costa aconseguir a causa a la meva timidesa ja que surto poc i em costa conèixer gent. La veritat és que començava a fantasiejar una mica amb ell ... en ser alguna cosa irrealitzable, això ajudava a que fos alguna cosa com impossible i això ajudava a la meva "fantasiosidad". També el fet que tots ens prenguessin com a parella estava creant un ambient especial entre nosaltres.

En l'última nit jo tenia una barreja de sensacions: sobretot pena per que s'acabés, però també estava satisfeta, contenta, cansada de tant caminar i moure, amb ganes de tornar a la rutina dinària (però no ganes de tornar a estar sola ... després d'una setmana acompanyada a tota hora em sentia malament de pensar en estar sola una altra vegada). Vam sopar en un restaurant car de la zona del riu, tranquil ja que estava allunyat de les carreteres però amb molt ambient de gent passejant i sopant o prenent alguna cosa, sobretot parelles. Era una mica fatxenda així que ens vam vestir elegants encara que no en excés, ell amb camisa i texans, i jo amb un vestit negre petit i lleuger, els cabells deixats anar, i encara que em venia de gust portar taló, vaig portar sabates planes perquè si no seria més alta que Pau. El lloc era acollidor, la taula tenia espelmes, música tranquil·la i romàntica. Ja fèiem fins i tot nosaltres mateixos bromes amb el de nosaltres com a parella. Per rematar, va venir un noi d'aquests que venen flors i per la meva sorpresa Pau em va regalar una rosa.

Passejant al costat del riu, i sabent que era ja l'últim moment especial del viatge, portats de moment, ens vam donar de la mà i seguim caminant així. Ens vam asseure sobre una petita barrera sexshop online de fusta que separava el passeig de la part inferior que donava al riu. Xerrem una estona, i en cert moment em va sortir de l'ànima agrair-li per aquest viatge i per lo bé que m'havia fet sentir aquests dies. Llavors, sense donar-me temps a reaccionar, em va besar. Jo tot i la sorpresa i que sentia que això era una cosa prohibit, li Vaig correspondre el petó. No va ser molt profund ni llarg, però sí ple de sentiment, em va encantar. No ens sentim estranys ni incòmodes i seguim una estona passejant de la mà, i ja quan estàvem una mica cansats vam agafar un taxi a l'hotel.

Ja a la nostra habitació, era o bé el moment de tirar-nos enrere, anar a dormir i que el petó quedés en una anècdota, o bé fer el que realment els dos desitjàvem. Aquesta vegada vaig ser jo la que es va acostar a ell, vaig posar els meus braços al voltant de les seves espatlles i li vaig besar amb tot el meu desig. Ell també em va abraçar i ens vam besar durant llargs minuts, amb amor i passió a parts iguals. A estones amb delicadesa, a estones introduint les nostres llengües a la boca de l'altre. M'encantava besar-li, sentia dins en fer-ho coses que mai havia sentit abans. Aviat vaig començar a notar una mica dur sobre el meu pubis, i això va fer que un pessigolleig recorregués el meu cos. El que podia passar ara ja eren paraules majors, una cosa era un petó i una altra tenir sexe amb un familiar proper.

Estava clar que Pau no tenia cap dubte, en notar les seves mans sobre el meu cul, acariciant i magreándolo. Aviat va passar als meus pits, i jo també em vaig dedicar a sobar seus braços, pit i la seva ferma cul. Em vaig posar si cap més nerviosa quan vaig notar que m'estava baixant la cremallera del vestit. En fer-ho amb delicadesa, i en tenir només la llum tènue que entrava de l'exterior, no em va donar objecció quan el vestit va caure a terra i em vaig quedar davant seu sense més roba que la meva tanga negre. Aquí em va abraçar i va besar una altra vegada, i va tornar a acariciar tota la meva pell, ara sense la nosa del vestit, i vaig notar que li encantava sentir la meva suavitat a les mans, no semblava voler acabar. Després em va portar fins al meu llit que quedava darrere meu amb la qual cosa vaig quedar asseguda, i em va guiar fins que vaig estar estirada cap per amunt, es va posar a sobre i va començar a menjar els meus pits, un cada vegada mentre les seves dues mans els copaven i estrenyien.

Jo estava impacient per veure el seu cos nu i també saber la mida de la seva polla. A l'estona es va posar a sobre meu i va tornar a besar-me, ia cada vegada més lúbricamente, deixàvem la cara de l'altre plena de saliva. Tenint-se en aquesta posició descordar els pantalons donant-li a entendre el que volia. El ho va entendre, es va posar dret i es va treure alhora els texans i els calçotets. Tenia una bona polla, gran sense estar encara totalment erecta, i ja bavejant presemen. No sabia si em venia de gust més tenir aquesta verga ampla, calenta i lubricada, en la meva boca o en el meu sexe. No vaig haver de triar ja que va ser ell qui sense preguntar em va treure les calcetes i es va posar en posició per penetrar. Per si no fos suficient la lubricació dels nostres respectius sexes, va fregar generosament la seva gland contra els meus llavis vaginals i clítoris durant una estona, la qual cosa va acabar de deixar-me preparada, i després d'això, d'un sol empenta me la va clavar fins al fons i va començar a bombar. Em sentia completament plena. Em preocupava perquè aquests dies jo estava en la fase més fèrtil, però clar que no teníem condons ja que se suposa que això no passaria. Em vaig deixar portar i vaig començar a gemegar amb cada cop de maluc de Pablo, uns gemecs indecents, alts, que mostraven el boja que em tornava tot això.

A estones seguíem en aquesta postura i a estones m'agafava dels turmells i els pujava pujant així les meves cames, de manera que em entrava encara millor. Magreaba i aixafava els meus pits amb força. Em va bombar d'aquesta manera durant uns deu minuts fins que no vaig aguantar més i vaig tenir un orgasme increïble, vaig intentar aguantar-per durar més en aquesta postura meravellosa, però no vaig poder. Quan ell va notar que em corria, com si hagués estat reservant i retardant el seu clímax fins que jo em corregués, al cap de poc va començar a deixar anar els seus dolls de llet calenta en el meu interior, la qual cosa va acabar de culminar també el meu plaer ... em va encantar sentir-lo, a tot i el risc. Va seguir perforant-me fins que va sortir l'última gota de semen, i vaig notar com lentament la seva erecció anava remetent. Es va deixar caure sobre mi i vam romandre una estona així abraçats, amb petons i carícies ocasionals.

Primer va passar ell a la dutxa. Mentre l'esperava, vaig pensar en el que ha passat i no vaig sentir penediment sinó el contrari. Volia sentir això més vegades, tant un viatge com aquest, així com el sexe i l'afecte. Volia que Pau fos el meu xicot, el volia només per a mi. De fet si després d'aquesta nit em quedava embarassada, potser podria usar això per retenir-mi. La sensació de saber que el seu semen estava dins meu em reconfortava i il·lusionava. Fins i tot em vaig posar en la típica postura que diuen que afavoreix la fecundació, és a dir amb les cames cap amunt recolzades a la paret, mentre ell es dutxava.

Després dutxar-nos tots dos, ajuntem els llits per poder dormir abraçats, i ens vam besar fins a caure adormits. Al matí ens donava temps a esmorzar ràpid i sortir per a l'aeroport. A la taula del costat hi havia un matrimoni ja gran també d'espanyols de la qual ens havíem fet amics, perquè s'allotjaven a l'habitació del costat. Estaven rars i amb prou feines ens van saludar i no parlaven amb nosaltres, i aleshores ens vam adonar que ahir a la nit segurament haurien sentit els nostres gemecs, i és que per descomptat ells ja sabien dels dies anteriors que Pau i jo érem família.

Després d'aquesta situació incòmoda vam fer el viatge de tornada, i en arribar a la nostra ciutat ja per descomptat ens vam abstenir de besar-nos en públic o en anar de la mà. I és que a partir d'aquí començava una fase molt diferent, la de portar una relació en secret.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

misternano

1 Relats

0 Comentaris

765 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor